۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
 ۴ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ایلام اختصاص یافت
معان اجرایی رئیس جمهور:

۴ هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های ایلام اختصاص یافت

ایلام- معان اجرایی رئیس جمهور گفت: در سفر رئیس جمهور به ایلام، چهار هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن منصوری صبح پنجشنبه در دیدار با امام جمعه ایلام در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان با اظهار اینکه ایلام از استان‌های پیشرو در تحقق مصوبات سفر رییس جمهور است، تصریح کرد: امروز از پروژه ها بازدید می کنیم به جزییات سرعت اجرای پروژه ها و مسایل کاری پروژه ها را در دستور کار قرار می دهیم.

وی اضافه کرد: ۱۰۰ مصوبه در سفر رییس جمهور به ایلام منعقد شده بود و در گام بعد ۴۲ مصوبه اضافه شد و اعتبارات خوبی برای این مصوبه گذاشته شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: چهار هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح ها و رقم خوبی هم برای تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ۷۰ درصد تعهدات سازمان برنامه و بودجه و و دولت در مرحله اول در ایلام برای تحقق مصوبات سفر پرداخت شده است.

منصوری تصریح کرد: ایلام از استان های پیشرو در تحقق مصوبات سفر رییس جمهور است که در این راستا از استاندار ایلام که بسیار خوب پیگیری کردند قدردانی می کنم.

وی با اشاره به اینکه تمامی تعهدات که به مردم داده شد اجرایی می شود، گفت:شخص رئیس جمهور و هیئت دولت همه مصمم به خدمت هستند و دولت آقای رییسی شبانه روزی تلاش می کند.

منصوری عنوان کرد: در سفر دوم رئیس جمهور، پروژه های اقتصادی مردم محور در اولویت قرار می گیرد.

کد خبر: ۱۸۸٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha