۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
وزارت جهاد تضمین لازم را نسبت به خرید محصولات کشاورزی به کشاورزان بدهد
نماینده مردم میانه در مجلس:

وزارت جهاد تضمین لازم را نسبت به خرید محصولات کشاورزی به کشاورزان بدهد

اسماعیلی، نماینده مردم میانه در مجلس خواستار اعلام اولویت های وزارت جهاد کشاورزی در حوزه محصولات به دامداران و کشاورزان و نیز ارائه تضامین لازم نسبت به خرید محصولات آن ها شد.

به گزارش بازار، مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: اگر با جدیت به دنبال تحول در حوزه کشاورزی هستیم باید اولویت وزارتخانه را در محصولات کشاورزی و دامی به کشاورزان و دامداران اعلام کنید.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: همچنین وزارتخانه باید تضامین لازم را نسبت به خرید محصولات کشاورزی بدهید تا جلوی خروج ارز و بروز مشکلات امنیت غذایی گرفته شود.

وی در ادامه با اشاره به ۱۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی و ۳۰ هزار کشاورز و باغدار در شهرستان میانه، عنوان کرد: این افراد برای مکانیزه کردن کشاورزی خود اقدام به خرید تراکتور کرده اند که با مشکلاتی مواجه شده اند و باید رفع شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه وزیر ارتباطات خلاف قانونی که در اسفند سال ۹۳ در مجلس تصویب شد نسبت به کارگزاران مخابرات عمل می کند و با این افراد هنوز قرارداد دائمی بسته نشده است که باید برنامه عملی برای آن در نظر گرفته شود.

کد خبر: ۱۸۷٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha