۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
آبرسانی به ۴۵۰۰ خانوار در اجرای پروژه های جهادی روستاهای همدان
مدیرعامل آبفای استان همدان عنوان کرد:

آبرسانی به ۴۵۰۰ خانوار در اجرای پروژه های جهادی روستاهای همدان

همدان - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت قابل قبول پروژه های جهاد آبرسانی در روستاهای استان همدان خبر داد و گفت: چهار هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از اجرای این پروژه ها بهره مند می شوند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری فر ضمن تشریح روند اجرایی پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم استان در قالب طرح جهاد آبرسانی گفت: در حال حاضر پروژه های محرومیت زدایی در استان با هدف آبرسانی و ارتقاء سطح خدمات به جامعه هدف، برای بیش از ۱۵۰ هزار نفر در قالب ۴۵۰۰ خانوار روستایی در ۱۶۰ روستای استان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در فاز نخست اجرای این طرح، قراداد سه ساله ای به مبلغ ۵۰۹ میلیارد تومان منعقد شده است، عنوان کرد: تاکنون ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این طرح تخصیص یافته است.

بختیاری فر همچنین عنوان کرد: پروژه های یاد شده در حوزه تامین منابع آبی شامل حفر و تجهیز ۲۲ حلقه چاه بوده که تا کنون ۱۶ حلقه از چاههای مذکور حفاری یا به بهره برداری رسیده ضمن اینکه در حوزه انتقال آب نیز از ۲۲۳ کیلومتر خط انتقال طراحی شده نیز تاکنون عملیات اجرایی حدود ۳۰ کیلومتر به اتمام رسیده است.

وی در ادامه با اذعان به اینکه این طرح شامل احداث ۵۴ باب مخزن به حجم تقریبی ۲۰ هزار متر مکعب و بیش از ۱۸۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب است، بیان کرد: پس از هشت ماه از آغاز عملیات اجرایی جهاد آبرسانی در روستاهای استان همدان، پیشرفت قریب به ۳۷ درصدی این دست پروژه ها را شاهدیم.

کد خبر: ۱۸۷٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha