۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
استراتژی ارتباط با همسایگان تا حد زیادی به صادرات ما رونق داد
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بازار:

استراتژی ارتباط با همسایگان تا حد زیادی به صادرات ما رونق داد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است رویکرد دولت در ارتباط با همسایگان تا حد زیادی صادرات ما را تقویت و به تولید ما رونق داده است.

لطف الله سیاهکلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، در ارزیابی خود از بازگشت به کار کارخانجات و شرکت های تولیدی بیان کرد: در حال حاضر ما تغییراتی را در بازگشت به کار کارخانجات تولیدی به چرخه تولید مشاهده می کنیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: البته باید دانست این تغییرات مربوط به سوگیری دولت نسبت به همسایگان و ارتباط با آنهاست.

وی تاکید کرد:وقتی رئیس جمهور تاکید می کنند که همسایگان خویشاوندان ما هستند این خود یک استراتژی مهمی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد:به واقع رویکرد دولت در ارتباط با همسایگان تا حد زیادی صادرات ما را تقویت و به تولید ما رونق داده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ما برای تولیداتمان مشتریان خارجی پیدا کرده ایم، بیان کرد: این رویکرد باعث شده تا در تولید صنایع ما رونقی ایجاد شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال اگر وزارت صمت این شرایط را درست مدیریت وساماندهی کند، یعنی شرایطی که کشورهای همسایه به شدت نیازمند محصولات ما هستند -حتی روسیه و چین – می توانیم مسیر درستی را در پیش بگیریم و صنایع تولیدی ما بیش از اینها فعالتر شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: فعالیت ها در زمینه بازگشت به تولید در مجموع بهتر شده است و با این حال نیاز داریم توفیقات دولت در زمینه ارتباط با همسایگان را مهم قلمداد کنیم و وزارتخانه ها اصلی در این بخش فعال تر عمل کنند.

کد خبر: ۱۸۷٬۷۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha