۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
ارسال پیامک به ۱۷۸۶ پزشک متخلف
رئیس کل سازمان مالیاتی خبر داد

ارسال پیامک به ۱۷۸۶ پزشک متخلف

منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از ارسال پیامک برای ۱۷۸۶ پزشک متخلف پس از محرز شدن فرار مالیاتی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از رسانه مالیاتی ایران، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه مبارزه با فرار مالیاتی یکی از برنامه‌های مهم نظام مالیاتی به شمار می‌رود، گفت: ایجاد سامانه گزارش فرار مالیاتی در اجرای طرح سوت زنی سازمان تاکنون با استقبال بالای شهروندان رو به رو شده و در هفت ماهه نخست امسال گزارشات مردمی قابل توجهی در خصوص فرار مالیاتی یا سایر موارد به این سامانه ارسال شده است.

دکتر داود منظور خاطرنشان کرد: گزارش‌های ارسالی غالبا در خصوص عدم استفاده صاحبان مشاغل از دستگاه کارتخوان به ویژه از سوی پزشکان و دندانپزشکان بوده و ارسال برخی گزارش‌های مصداقی و موارد تخلف ماموران مالیاتی نیز از دیگر محورهای موضوعی این گزارش‌های مردمی بوده است.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: بخش زیادی از گزارشات مردمی در خصوص عدم استفاده صاحبان مشاغل از دستگاه کارتخوان به سامانه سوت زنی سازمان ارسال شده که بیش از نیمی از این گزارشات مربوط به عدم استفاده پزشکان و دندانپزشکان از دستگاه کارتخوان بوده است.

دکتر منظور اضافه کرد: پس از بررسی میدانی و سایر اقدامات قانونی مثل بررسی تراکنش‌های بانکی و محرز شدن فرار مالیاتی، برای ۱۷۸۶ پزشک متخلف پیامک ارسال شده و هشدارهای لازم درخصوص عدم استفاده از دستگاه کارتخوان به آنان اعلام شده است.

وی همچنین از اعطای پاداش به گزارش دهندگان فرار مالیاتی در صورت شناسایی مودیان جدید و مالیات‌های جدیدی که به حیطه وصول درآید خبر داد.

کد خبر: ۱۸۷٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha