۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
 دستمزدهای نیروی کار بخش مسکن در زنجان ۲ برابر شد
مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه بافت شهری زنجان:

دستمزدهای نیروی کار بخش مسکن در زنجان ۲ برابر شد

زنجان- افشاریان، مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه بافت شهری زنجان گفت: طی شش ماه گذشته دستمزدهای نیروی کار بخش مسکن در استان، دو برابر شده و حجم کار در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار زیاد است.

حبیب الله افشاریان در گفتگو با خبرنگار بازار ، بر لزوم تامین نیازهای روبنایی شامل آموزشی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی در این پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: برای تحقق این امکانات ارگان‌های متولی همکاری لازم را انجام دهند و از سیستم بانکی تقاضا داریم به اندازه متقاضی سهم مشارکت خود را وارد کند.

وی اظهار داشت: از تمام شرکتهای خدمات رسان درخواست می‌شود در اجرای روند سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن تمهیدات و اقدامات لازم را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری و توسعه بافت شهری زنجان،گفت: طی ۶ ماه گذشته دستمزدهای نیروی کار بخش مسکن در استان زنجان دو برابر شده است.

افشاریان تاکید کرد: دستمزد اسکلت کار به افزایش دو برابری رسیده است و از استان‌های همجوار اسکلت کار در پروژه‌ها مسکن ملی مشغول به کار هستند.

وی گفت: ظرف سه هفته گذشته قیمت یونولیت از ۸۵ هزار تومان به ۵۶۰ هزار تومان رسیده است و قیمت یونولیت در اختیار دولت است و باید قیمت را کنترل کند و قیمت سیمان تیرماه سال گذشته از ۳۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان رسیده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری و توسعه بافت شهری زنجان، ابراز کرد: حجم کار در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار زیاد است و باید نیروی کار در بخش‌های مختلف ساخت و ساز مسکن از جمله اسکلت کار، نما کار و کاشی کار در استان به کارگیری شود.

کد خبر: ۱۸۷٬۲۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha