۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
رویکرد اصلی وزارت رفاه افزایش بهره‌وری شرکت‌های اقتصادی است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

رویکرد اصلی وزارت رفاه افزایش بهره‌وری شرکت‌های اقتصادی است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش بهره‌وری را رویکرد اصلی در مدیریت شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: وظیفه اصلی مدیران شرکت‌های اقتصادی، دفاع از حقوق و اموال ملت است.

به گزارش بازار، سیدصولت مرتضوی در نشست با مدیران‌عامل شرکت‌های صنایع پتروشیمی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امروزه در جغرافیای جمهوری‌اسلامی هیچ ثوابی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

وی، یکی از راه‌حل‌های بهبود معیشت مردم را ایجاد و توسعه اشتغال در کشور دانست و افزود: خدمت به مردم باید اثرش در سفره زندگی مردم محسوس و ملموس شود.

مرتضوی با تأکید بر توسعه شفافیت و فسادستیزی گفت: میز کار مدیران را باید به میز خدمت به مردم تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: پیگیری مطالبات دولتی شرکت‌های اقتصادی از وزارتخانه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

وزیر رفاه شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه را اموال مردم دانست و بر رفع موانع تولید با رایزنی و تعامل با دستگاه‌های اجرایی کشور تأکید کرد.

«احمد خانی‌نوذری» معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست از سهم ۱۷ درصدی شرکت‌های پتروشیمی زیرمجموعه وزارت رفاه از فروش داخلی پتروشیمی کشور خبر داد و گفت: هلدینگ‌های پتروشیمی تاپیکو، وصندوق، وپترو و آتیه‌صبا بازیگران کلیدی صنعت پتروشیمی کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت‌های تابعه هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین حدود ۵۰۰ میلیون دلار در سال ۱۴۰۰ صادرات داشته‌اند که نسبت به سال ۹۹ شاهد بیش از ۶۰ درصد رشد بوده‌ایم.

در این نشست مدیران‌عامل شرکت‌های صنایع پتروشیمی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طرح دغدغه‌ها و مشکلات، خواستار پیگیری ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند

کد خبر: ۱۸۶٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha