۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷
واگذاری بخشی از اراضی بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن ملی
رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد؛

واگذاری بخشی از اراضی بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن ملی

رشت- رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان این که بخشی از اراضی این بنیاد برای ساخت مسکن ملی واگذار می شود، گفت: در استان گیلان با کمبود مسکن روبرو هستیم.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، پرویز فتاح در دیدار با استاندار گیلان با بیان اینکه این بنیاد در راستای شعار دولت به منظور احداث مسکن ملی بخشی از اراضی خود را در اختیار دولت قرار داده است، اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در یک سال گذشته اراضی خود را در اختیار دولت قرار داده است تا بحث احداث مسکن ملی با سرعت انجام شود ولی نگران عدم تحقق این امر در برخی از استان‌ها هستیم.

فتاح با قدردانی از عملکرد جهادی نماینده عالی دولت در گیلان در یکسال گذشته گفت: در استان گیلان با کمبود مسکن مواجه هستیم و به این منظور اراضی بنیاد مستضعفان در گیلان برای احداث مسکن ملی در اختیار دولت قرار گرفته است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: ۲۰ هزار متر مربع اراضی شرکت عمران مسکن شمال در رشت را در اختیار استان گیلان قرار می‌دهیم که به توسعه در حوزه مسکن و اقتصاد کمک می‌کند.

فتاح با اشاره به شناسایی یک منطقه هدف در استان گیلان در راستای رفع محرومیت‌زدایی گفت: با همکاری دولت در استان گیلان و مسئولان استانی یک شهرستان در این استان به عنوان نقطه هدف تعیین و با تایید استاندار در آن منطقه اقدامات مهمی از جمله محرومیت‌زدایی با مشارکت بنیاد مستضعفان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تسریع در روند صدور اسناد علوی در گیلان بیان کرد: برای تحقق این امر برخی از مشکلات صدور اسناد علوی توسط بنیاد مستضعفان در کشور برطرف و صدور اسناد علوی در گیلان با سرعت در حال انجام است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور مشارکت این بنیاد در برخی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را منوط به انجام کارهای کارشناسی دانست و افزود: بنیاد مستضعفان در تامین اراضی به استان گیلان برای انجام فعالیت های اقتصادی، کشاورزی و آبزی پروری کمک می‌کند.

فتاح از اختصاص ۱۰ هزار سهمیه ساخت مسکن محرومین به کمیته امداد توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: سهمیه استان گیلان در این خصوص ۱۳۰ واحد مسکن است که بسیار کم بوده لذا در تلاشیم که سهمیه گیلان افزایش پیدا کند

کد خبر: ۱۸۶٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha