۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
۶۲ درصد سهمیه تکلیفی ایجاد اشتغال استان همدان محقق شده است
امسال؛

۶۲ درصد سهمیه تکلیفی ایجاد اشتغال استان همدان محقق شده است

همدان - استاندارهمدان بابیان اینکه ۶۲ درصد سهمیه تکلیفی ایجاد اشتغال استان همدان محقق شده است، گفت: تاکنون برای ۱۴ هزار و ۶۲۷ نفر ایجاد اشتغال شده است.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه کارگروه اشتغال استان همدان بابیان اینکه از تاکیدات مقام معظم رهبری درکنار تولید، ایجاد اشتغال است و مصداق بارز آن نیز، در شعار سال موجود است، گفت: باید مراقبت کرد که ایجاد اشتغال های نوین به‌گونه‌ای صورت گیرد که اشتغال‌های پیشین از بین نرود.

وی گفت: سهمیه ایجاد اشتغال استان همدان در دستگاه‌های مختلف اجرایی در سال جاری، ۲۳ هزار و ۵۸۹ نفر بوده که تا کنون برای ۱۴ هزار و ۶۲۷ نفر ایجاد اشتغال شده است

قاسمی فرزاد بابیان اینکه با تلاش مجموعه مدیریتی استان همدان حدود ۶۲ درصد از سهمیه ایجاد اشتغال استان محقق شده است، گفت: ورود تکنیک‌ و ماشین آلات برتر به حوزه تولید، نباید حذف بی‌محابای نیروی انسانی را به دنبال داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه بعضی از شهرستان‌ها متناسب با سهمیه تکلیفی در حوزه ایجاد اشتغال پیشگام هستند، گفت: ۲۳ هزار شغل مبنا و پایه تکلیف استانی در راستای ایجاد اشتغال است و باید بتوانیم تا پایان سال آن را به طور کامل تحقق ببخشیم.

کد خبر: ۱۸۶٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha