۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
نانوایی‌های استان سمنان تقدیر می‌شوند | کیفیت ملاک ارزیابی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

نانوایی‌های استان سمنان تقدیر می‌شوند | کیفیت ملاک ارزیابی

سمنان- هاشمی استاندار سمنان با بیان اینکه نانوایی‌هایی که کیفیت مطلوب نان را ارائه کنند، تشویق و تقدیر می‌شوند، گفت: نظارت بر نانوایی‌ها افزایش یافته است.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با بازار در حاشیه در جلسه کارگروه استانی رصد و پایش وضعیت گندم، آرد و نان سمنان، با بیان اینکه نظارت و بازرسی های تخصصی بر فعالیت نانوایی های سطح استان ادامه داشته و نهایتا باید منجر به افزایش کیفیت نان در سطح استان شود، تاکید کرد: خبازی ها به صورت مستقیم روزانه با مردم ارتباط دارند که نیاز است‌ کیفیت و کمیت‌ نان در سطح استان مورد نظارت و بازرسی های تخصصی مستمر قرار داشته‌ باشد.

وی با بیان اینکه بازرسی ها با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج در راستای افزایش نظارت‌ها بر فعالیت خبازی های استان ادامه داشته باشد، افزود: فعالیت کارخانه‌ های تولید آرد در سطح استان تحت نظارت قرار خواهد گرفت و واحدهای تولیدی که در راستای‌افزایش کیفیت آرد تلاش و اقدامات مطلوب را در دستور کار قرار دادند، تقدیر می شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه ضرورت دارد ساعات پخت و فعالیت نانوایی ها در سطح شهر و روستاهای استان بر اساس نیاز مردم و موقعیت منطقه تعیین و اطلاع رسانی شود، گفت: نظارت ها بر فعالیت خبازی ها در سطح استان به صورت تخصصی و طی یک جدول زمانی مدون و برنامه ریزی شده در مناطق مختلف استان به صورت مستمر ادامه یابد.

هاشمی افزود: خبازی ها بدون هماهنگی و خارج از برنامه‌ تعیین شده قبلی، حق تعطیلی نداشته و در این حوزه در صورت بروز تخلف برخورد جدی صورت می گیرد.

کد خبر: ۱۸۶٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha