۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
دیدار رییس کمیسیون اوراق بهادار عراق از بورس تهران

دیدار رییس کمیسیون اوراق بهادار عراق از بورس تهران

امروز سه شنبه ۱۷ آبان ماه نشست مدیران ارشد بورس تهران و هیات عراقی با هدف توسعه روابط بین بازارهای سرمایه دو کشور در محل ساختمان بورس تهران برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از بورس تهران، هیاتی عالی رتبه به سرپرستی حسن حمود العکیلی، رییس کمیسیون اوراق بهادار عراق روز سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ از بورس تهران دیدار کردند و با مدیرعامل و مدیران ارشد بورس اوراق بهادار به رایزنی پرداختند.

در این نشست العکیلی ضمن تشکر از استقبال گرم بورس تهران و خرسندی از حضور در این مرکز مالی کشور، اظهار امیدواری کرد بازارهای سرمایه ایران و عراق با تعامل بیشتر زمینه رشد و بالندگی اقتصادهای ملی را فراهم کنند.

وی ضمن دعوت از بورس تهران برای حضور در بغداد، به تلاش‌هایی که برای توسعه بازار سرمایه و متنوع سازی بورس عراق در جریان است، اشاره و اظهار تمایل کرد؛ بورس تهران در این خصوص با طرف عراقی همکاری داشته باشد.

در ادامه این جلسه محمود گودرزی مدیرعامل بورس تهران هم ضمن خوشامدگویی به این هیات، به ظرفیت‌های همکاری فیمابین و آمادگی بورس تهران برای توسعه روابط با بازارهای بین المللی و به ویژه کشورهای همسایه ایران و امضا تفاهم نامه اشاره کرد.

با ارائه کارشناس امور بین الملل، هیات مذکور با بازار سرمایه ایران وساختار آن، قوانین مربوط به سرمایه گذار خارجی، ابزارهای معاملاتی اسلامی در بورس تهران آشنا شدند. در پایان به سوالات این هیات پاسخ گفته شد.

کد خبر: ۱۸۶٬۵۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha