۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
شرکت روغن نباتی جهان احیا می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

شرکت روغن نباتی جهان احیا می‌شود

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: با توجه به اراده جدی دولت در راه اندازی مجدد شرکت روغن نباتی جهان و در صورت عزم سهامداران شرکت در رفع مشکلات و تعیین تکلیف بدهی‌ها این واحد احیا می‌شود.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه احیای واحدهای تعطیل و استفاده از ظرفیت بالقوه این واحدها از اولویت‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است،گفت: توجه به احیای واحدهای تولیدی تعطیل اشتغال لازم را به همراه دارد.

وی به شرکت روغن نباتی جهان اشاره کرد و ابراز داشت: شرکت روغن نباتی جهان یکی از مهمترین واحدهای تعطیل یا نیمه فعال استان طی سالهای گذشته است که با توجه به وجود پتانسیل و ظرفیت بالا در اشتغالزایی و نیز تامین روغن خوراکی مورد نیاز استان و استان‌های همجوار همچنان تعطیل بوده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به عزم جدی دولت و پیگیری‌های شخص استاندار در استان در احیای شرکت روغن نباتی جهان، در صورت عزم و اراده جدی و متفاوت سهامداران برای حل مشکلات، شاهد راه اندازی مجدد این واحد تولیدی در استان خواهیم بود.

فغفوری تاکید کرد: با ثبت نام در سامانه جامع تجارت شرکت می‌تواند نسبت به خرید مواد اولیه و آغاز به کار مجدد خود اقدام کند و سهامداران این شرکت، واحدهای تولیدی مشابهی در استان‌های قزوین، همدان و خوزستان نیز دارند که همچون شرکت روغن نباتی جهان با بدهی بالای مالیاتی مواجه شده‌اند.

وی افزود: در صورت پرداخت بخشی از بدهی‌ها و تعیین تکلیف مابقی بدهی مالیاتی، آخرین وضعیت تغییرات شرکت و سهامداران ثبت خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بیان داشت: در راستای رفع مشکلات این واحدها تاکنون ۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و استانداران استان‌های مذکور برگزار شده که با توجه به ارتباط مشکلات واحدها به یکدیگر مقرر شده تصمیم کلی در سطح کشور برای این واحدها اخذ شود.

فغفوری تصریح کرد: بر اساس آخرین مباحث مطرح شده در ستاد ملی تسهیل، با توجه به فرارسیدن فصل سرما و احتمال یخبندان مقرر شد بدهی مالیاتی شرکت مشخص شود.

کد خبر: ۱۸۵٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha