۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه آهن ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان:

پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه آهن ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

زنجان - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان با اشاره به پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه آهن گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه بالای ۷۰ درصد است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از شهرک صنعتی ایرج احمدی، با اشاره به پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به خط راه آهن گفت: این پروژه جزو پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در سالجاری بوده که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه زیرسازی این پروژه به اتمام رسیده و ۹۰ درصد کارهای محول شده به شهرهای صنعتی به اتمام رسیده است، اظهار کرد: زیرساخت محل دور زدن قطار در شهرک صنعتی که برعهده راه آهن بوده توسط شرکت شهرهای صنعتی زنجان انجام می‌شود و برای تکمیل آن نیز  ۳.۵ میلیارد اعتبار در نظر گرفتیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، با تاکید بر اینکه پروژه اتصال شهرک صنعتی شماره یک زنجان به شبکه ریلی ۱۰ سال است در دست اجرا قرار دارد، گفت: تا به امروز حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی برای این پروژه هزینه شده است.

احمدی با تاکید بر اینکه در سال ۹۷ و ۹۸ نیز سه میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شد و امسال هم ۳.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: بخشی از این اعتبارات توسط سازمان برنامه و بودجه از محل تملک دارایی‌های استان به این پروژه اختصاص می‌یابد.

وی  با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های این پروژه به اتمام رسیده و در حال حاضر راه آهن مرحله ریل گذاری را اجرا می‌کند، افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه بالای ۷۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان، با اشاره به اینکه شهرک‌های صنعتی حساس‌ زیادی برای تکمیل این پروژه دارد افزود: اگر این پروژه به اتمام برسد حجم تردد کامیون‌ها و ماشین‌های سنگین در زنجان کاهش می‌یابد و بیشتر حمل و نقل واحدهای صنعتی از طریق راه آهن انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۸٬۵۵۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha