۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
۱۹ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق در استان همدان فعال است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان:

۱۹ هزار کیلومتر شبکه توزیع برق در استان همدان فعال است

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به گستردگی شبکه توزیع برق اشاره کرد و گفت: ۱۹ هزار کیلومتر شبکه و ۱۶ هزار ترانس برق در استان همدان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، شیرزاد جمشیدی ظهر شنبه در جلسه هماهنگی با نیروی انتظامی استان در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق همدان، از تعامل خوب بین دو مجموعه قدردانی و بر استمرار این ارتباط دو سویه تاکید کرد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تلاش‌های انجام شده برای تأمین برق مراکز درمانی در استان همدان اضافه کرد: هیچ‌گونه قطعی برق در این مراکز رخ نداد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به گستردگی شبکه توزیع برق اشاره کرد و گفت: ۱۹ هزار کیلومتر شبکه و ۱۶ هزار ترانس در استان همدان وجود دارد که در راستای حفاظت و نگهداری این تأسیسات و تجهیزات اقداماتی در دستور کار است.

وی تبدیل شبکه‌های سیم مسی به کابل خودنگهدار، نصب اسپیسر در شبکه‌های فشار ضعیف و پیش بینی قفل داخلی در پست‌های زمینی و جوش پایه‌های ترانسفورماتورها را از این اقدامات برشمرد.

جمشیدی به راه‌اندازی لینک اتفاقات و عملیات برق با فرماندهی انتظامی ناحیه‌های مختلف در استان همدان اشاره کرد و گفت: در زمینه تهاتر هزینه برق مصرفی نیروهای مسلح در استان همدان که مبلغی افزون بر ۴ میلیارد تومان بود نیز اقدام شد.

فرمانده انتظامی استان همدان نیز با بیان اینکه تعامل و ارتباط خوبی بین شرکت توزیع نیروی برق و مجموعه انتظامی استان همدان وجود دارد و گشت‌های مشترک برای جلوگیری از برخی تخلفات همچنان دایر است، گفت: تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در راستای حفاظت از تأسیسات و تجهیزات برق استان همدان اقدامی ارزنده است.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح عنوان کرد: منشور ارتباطی از طریق فرماندهی به شرکت‌های خدمات‌رسان ارسال و برای حفاظت از تأسیسات برق اطلاع‌رسانی لازم از طریق دهیاران و شوراهای شهر و روستاها انجام شده است.

کد خبر: ۱۸٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha