۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
تشکیل بازار بزرگ اقتصادی در حوزه خلیج فارس برای صادرات ایران| مجتمع دام صنعتی در بوشهر تشکیل می‌شود
محسن رضایی در گفت‌وگو با بازار؛

تشکیل بازار بزرگ اقتصادی در حوزه خلیج فارس برای صادرات ایران| مجتمع دام صنعتی در بوشهر تشکیل می‌شود

بوشهر- رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور از تشکیل بازار بزرگ اقتصادی در حوزه خلیج فارس برای صادرات تولیدات ایران خبر داد و گفت: مجتمع بزرگ دام صنعتی در بوشهر توسط قطری‌ها تشکیل می‌شود.

محسن رضایی در حاشیه نشست با مدیران استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان از اساسی‌ترین ماموریت‌های مسئولان این استان است و امیدوارم به نتایج لازم برسیم.

وی افزود: دولت سیزدهم برای توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط، اقدامات موثری انجام داده و ضمن پرداخت تسهیلات کم‌بهره، در بحث بازاریابی و تداوم اشتغال نیز همراهی کرده‌ایم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور بر لزوم اتصال شهرک‌های صنعتی و کارخانجات بزرگ به کسب و کارهای خانگی تاکید کرد و یادآور شد: این مهم در تثبیت مشاغل کوچک و متوسط و توسعه صادرات بسیار موثر است.

رضایی از تشکیل بازار بزرگ اقتصادی در حوزه خلیج فارس برای صادرات تولیدات ایران خبر داد و ابراز داشت: این بازار با رایزنی مداوم ایجاد شده و زمین و نیروی انسانی توسط کشورمان و سرمایه‌گذاری نیز توسط کشورهای حوزه خلیج فارس بویژه قطر انجام می‌شود.

وی از ایجاد مجتمع‌های دام صنعتی توسط قطری‌ها در بوشهر خبر داد و اضافه کرد: با توجه به ظرفیت بالای بوشهر در حوزه دام و طیور، قطعا ایجاد این مجتمع گامی در توسعه اشتغال و رونق کسب و کار است.

رضایی تصریح کرد: سفر به استان بوشهر به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و همچنین بررسی نقاط ضعف و مشکلات حوزه اقتصادی انجام شده که امیدوارم نتایج ملموسی در پی داشته باشد.

کد خبر: ۱۸۵٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha