۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
۳۴۰ پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
از اول تا هفدهم اردیبهشت‌؛

۳۴۰ پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد

قم - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: از اول تا هفدهم اردیبهشت‌ماه، ۳۴۰ پرونده تخلف در طرح نظارتی ماه مبارک رمضان بازار قم توسط بازرسان این سازمان و اتاق اصناف استان تشکیل شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صمت قم، محمود سیجانی بیان کرد: از اول تا هفدهم اردیبهشت‌ماه امسال چهار هزار و ۹۹۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفت که در جریان آن ۴۲۷ مورد تخلف کشف و در همین رابطه ۳۴۰ پرونده به ارزش ۱۸ میلیارد و ۱۶۲ میلیون ریال تشکیل شد.

وی افزود: بیشتر پرونده‌های تشکیل‌ شده توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف قم در حوزه قنادی‌ها، آرد، نان، شکر، روغن، میوه، خشکبار، پوشاک، داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: طرح نظارت بر بازار ماه رمضان استان قم تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد و همشهریان گرامی می‌توانند هرگونه گزارش تخلف را از طریق سامانه ۱۲۴ برای پیگیری به بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

وی گفت: نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار استان اولویت نخست بازرسان بوده و در همین رابطه عرضه محصولاتی همچون حبوبات، میوه، قند و شکر، روغن، برنج، آرد و نان، زولبیا و بامیه، لبنیات، مواد پروتئینی، حلیم و آش به‌دقت کنترل می‌شود.

سیجانی همچنین با اشاره به تداوم نظارت‌ها بر داروخانه‌ها و مراکز فروش تجهیزات پزشکی استان به‌منظور تأمین مناسب اقلام مورد نیاز مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: از اول تا هفدهم اردیبهشت‌ماه تعداد ۶۲۲ بازرسی از این مراکز صورت گرفت که در جریان آن ۱۳ مورد تخلف کشف و ۱۰ پرونده به ارزش ۱۰ میلیون ریال در این رابطه تشکیل شد.

وی بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، بر عملکرد واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی همچون مواد ضدعفونی‌کننده در استان نظارت دائم دارند تا روند تولید و توزیع این محصولات مطابق نیاز کادر درمان و اقشار مختلف مردم باشد.

کد خبر: ۱۸٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha