۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
فرار ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری از مازندران
مشاور استاندار مازندران مطرح کرد؛

فرار ۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری از مازندران

ساری- ثلاثی، مشاور و دستیار ویژه استانداری مازندران با بیان این که ۳۵ پروژه اقتصادی در استان به نتیجه نرسید، گفت: این مسئله سبب فرار سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری از استان شده است.

احمد ثلاثی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بررسی دلایل فرار سرمایه گذاران طی سال های گذشته در استان گفت: ۳۵ پروژه در کارگروه بررسی و ارزیابی و مشخص شد که تاکنون بیش از سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری محقق نشده است.

وی با اظهار این که دو هزار میلیارد تومان از سرمایه گذاری های محقق نشده مربوط به حوزه گردشگری بوده است، گفت: ۲۰ واحد گردشگری طی سال های گذشته به مرحله سرمایه گذاران و نتیجه نرسیده است.

ثلاثی یادآور شد: درباره برخی از واحدهای تولیدی که کارگروه تسهیل برایشان مصوبه حمایتی داشته است به مشکل برخوردیم و متاسفانه برخی از مدیران دستگاه ها، معاونان و کارشناسان اهتمام لازم را ندارند و صدور مجوزها را به چالش می کشانند.

ثلاثی یادآور شد: برخی از دستگاه ها علیه سرمایه گذاران در مراجع قضایی حکم و بازداشت دریافت کردند درحالی که برخی مجوزها طی دولت قبلی و بخشی نیز در این دولت اخذ شده است.

دستیار ویژه استاندار مازندران ادامه داد: در کارگروه پایش و نظارت به این نتیجه رسیدیم که در تمامی طرح های اقتصادی، کشاورزی و گردشگری دچار عقب ماندگی هستیم.

کد خبر: ۱۸۵٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha