۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
پرداخت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد(ره) و بهزیستی
بانک سینا اعلام کرد

پرداخت بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد(ره) و بهزیستی

بانک سینا در راستای توانمندسازی اقشار کم‌درآمد و نیازمند جامعه، از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، تعداد سه هزار و ۲۸۰ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش دو هزار و ۸۳۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، این بانک در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور اجرای تکالیف بانک مرکزی در اجرای مفاد بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱و نیز ایجاد بسترهای مناسب برای بهره‌مندی بیشتر مددجویان تحت پوشش سازمان‌های حمایتی، موضوع اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و کارفرمایان معرفی‌شده از سوی این سازمان‌ها را در دستور کار قرار داده است.

براین اساس این بانک طی مدت یادشده به مددجویان معرفی‌شده از سوی کمیته امام(ره) تعداد دو هزار و ۳۴۳ فقره وام قرض‌الحسنه به مبلغ دو هزار و ۴۵ میلیارد ریال و به مددجویان معرفی‌شده از سوی سازمان بهزیستی، ۹۳۷ فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ۷۹۱ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

گفتنی است بانک سینا در راستای ترویج سنت ارزشمند قرض‌الحسنه و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اقدامات متعددی را به انجام رسانده که اجرای طرح‌های نیکو، مواسات، مهرآفرین، احسان، سخاوت، حکمت و ایثار در راستای پرداخت وام قرض‌الحسنه به جامعه هدف، از آن جمله است.

کد خبر: ۱۸۵٬۱۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha