۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
توزیع ۲۴ هزار بسته سبد غذایی در زنجان آغاز شد
دبیر ستاد اجرائی فرمان امام در زنجان:

توزیع ۲۴ هزار بسته سبد غذایی در زنجان آغاز شد

زنجان - دبیر ستاد اجرائی فرمان امام در زنجان با بیان اینکه رزمایش همدلی و احسان توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار می شود، گفت:  توزیع ۲۴ هزار بسته سبد غذایی و معیشتی در زنجان آغاز شده است. 

رحمان هادی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه رزمایش همدلی و احسان توسط قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با عنوان «هر خانواده میهمان یک شهید» برگزار می شود، گفت:  توزیع ۲۴ هزار بسته سبد غذایی و معیشتی در استان زنجان آغاز شده است. 

وی اظهار کرد: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب جلسات متعددی با گروه های جهادی استان؛خیریه ها؛ هیئات مذهبی و موسسات فرهنگی انجام شده است.

دبیر ستاد اجرائی فرمان حضرت امام در زنجان، گفت: امسال سفره های میهمانی ماه مبارک رمضان را در خانه نیازمندان و محرومان باز می کنیم. 

هادی نژاد با بیان اینکه  بیش از دو هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل مواد شوینده‌، وایتکس و ماسک بین مردم توزیع شده است، ابراز کرد: تامین اقلام بهداشتی در سطح استان زنجان طی مراحلی انجام می‌شود و تا به امروز جمع آوری و توزیع اقلام در سه مرحله انجام شده است. 

وی ابراز کرد: تامین بسته اقلام عمومی برای کارگران فصلی و برخی از افرادی که به دلیل تعطیلی بیماری کرونا دچار آسیب شده اند در نظر گرفته شده و اقدامات لازم برای شناسایی این افراد نیز اقدام شده و در تلاش هستیم این بسته‌ ها را به صورت هدفمند به دست نیازمندان  واقعی برسانیم. 

کد خبر: ۱۸٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha