۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
پیشگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی با شناسایی ۴۹ هزار قلم کالا
معاون وزیر صمت اعلام کرد

پیشگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی با شناسایی ۴۹ هزار قلم کالا

معاون وزیر صمت گفت: با شناسایی ۴۹ هزار قلم‌کالا در قالب ۵۵ گروه، زمینه سازی تامین به موقع کالا و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تولید داخل و پیشگیری از ورود کالای قاچاق به چرخه تامین و تولید فراهم شده است.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، محمد مهدی برادران، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات و مجموعه‌های خودرو تهران، ضمن بازدید از غرفه ساپکو افزود: اقدامات مجموعه ساپکو در همراهی با برنامه‌های وزارت صمت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا را زمینه ساز رضایت مردم و خداحافظی با قاچاق کالا و محصولات تقلبی در بازار دانست.

وی با اشاره به اقدامات شرکت ساپکو در حمایت از قطعه سازان کوچک و توسعه زنجیره تامین صنعت خودروی کشور گفت: متاسفانه به دلیل نبود زیرساخت جامع در گذشته، اطلاعات در صنعت قطعه سازی بین تولیدکنندگان با یکدیگر و تولیدکنندگان و دولت به درستی مبادله نمی‌شد، اما امروزه با شناسایی ۴۹ هزار قلم‌کالا در قالب ۵۵ گروه، زمینه سازی تامین به موقع کالا و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تولید داخل و پیشگیری از ورود کالای قاچاق و تقلبی به چرخه تامین و تولید فراهم شده است.

برادران، اقدامات مثبت زنجیره تامین و تولید در گروه صنعتی ایران خودرو در یک سال گذشته را نیز زمینه‌ساز افزایش رضایت عمومی و روند تحول صنعت خودرو دانست.

گفتنی است؛ هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه‌های خودروی تهران از تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۱ با مشارکت حداکثری قطعه سازان و خودروسازان آغاز به کار کرد.

هم‌زمان با هفدهمین نمایشگاه قطعات و مجموعه‌های خودروی تهران، همایش ارتقای سطح بلوغ دیجیتال زنجیره تامین در روزهای دهم و یازدهم آبان ماه ۱۴۰۱ با رویکرد ارتقای سطح بلوغ دیجیتال زنجیره تامین و بررسی ضرورت‌های تحول دیجیتال آینده صنعت خودرو و قطعه سازی برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۸۵٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha