۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
صدور ۱۳۰۰ جلد سند مالکیت در تهران
مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران خبر داد

صدور ۱۳۰۰ جلد سند مالکیت در تهران

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران با اعلام اینکه یکهزار و ۶۲۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای کوچک و روستاهای استان تهران توسط بنیاد در حال اجراست از صدور یکهزار و ۳۰۰ جلد سند نیز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت‌مسئولیت بنیاد در استان با اعلام اینکه هم‌اکنون یکهزار و ۶۲۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرایی و عملیاتی شدن است، گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان برعهده بنیاد است که عمده واحدهای در حال اجرا در دماوند است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران ادامه داد: ۷۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در محک دماوند با پیشرفت ۴۰ درصد، ۵۲۰ واحد در گیلارد با پیشرفت ۵ درصد شروع شده و به تازگی نیز ۲۰۰ واحد دیگر در دماوند با تامین زمین در مرحله اخذ پروانه قرار دارد.

صالحی افزود: در حال حاضر ۲۰۰ واحد در صفادشت تامین زمین انجام و پروانه ساختمانی این تعداد واحد اخذ، نقشه‌ها آماده و طراحی‌ها انجام شده است اما به دلیل آنکه متقاضیان غرب استان تهران در پرند ثبت‌نام شده‌اند، صفادشت بدون متقاضی مانده است.

۲۵۰۰ نفر متقاضی جدید طرح نهضت ملی مسکن در استان حائز شرایط هستند
وی توضیح داد: علاوه بر واحدهای آغاز شده در دوره اخیر ثبت‌نام طرح نهضت ملی مسکن حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند که هنوز برای این تعداد از متقاضیان حائزشرایط شده تامین زمین انجام نشده است.

امسال۱۳۰۰ جلد سند در استان تهران صادر شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت: از ابتدای اجرای طرح سند دار کردن تاکنون در استان تهران ۹۵ هزار جلد سند صادر شده است. برنامه سال جاری برای صدور سند ۳ هزار و ۵۰۰ واحد است که تاکنون یکهزار و ۳۰۰ جلد سند برای برنامه سال جاری محقق شده است.

صالحی در خصوص اجرای طرح بهسازی و مقاوم‌سازی محیط روستایی اعلام کرد: بنیاد مسکن امسال ۴۰ میلیارد تومان قیر رایگان در روستاهای استان تهران برای بهسازی محیط هزینه کرده است. همچنین امسال برای محرومیت زدایی ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و اعتبارات استانی نیز ۴۵ میلیاردتومان است.

وی اعتبارات مصوب استان تهران را برای بهسازی و مقاوم سازی محیط روستایی در مجموع حدود ۲۰۰ میلیاردتومان عنوان کرد.

کد خبر: ۱۸۴٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha