۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی قزوین اجرا شد
معاون جهاد کشاورزی قزوین:

۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی قزوین اجرا شد

قزوین - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی سال گذشته ۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی در استان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، حمید رضا تبسمی اظهار کرد: اکثر این پروژه‌ها با حمایت مسئولان و به کارگیری توانمندیهای کارشناسی و عملیاتی پیشرفت فیزیکی نزدیک ۱۰۰ درصدی را محقق کرده است.

وی افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری؛ طرح‌های اقتصاد مقاومتی طی سال‌های اخیر در سازمان اجرایی شده و امسال نیز پروژه اقتصاد مقاومتی پیشنهادی این سازمان در زیر بخش‌های زراعت، شیلات، دام و طیور و آب و خاک به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ارائه شده است.

تبسمی تصریح کرد: زیر بخش‌های مختلف این سازمان در طرح‌های اقتصادی مقاومتی برای سال جاری در حال هماهنگی با معاونت‌ها و دفاتر وزارت جهاد کشاورزی است تا با تعیین برش استانی هر طرح؛ همگام با سیاست‌های کلان در برنامه‌های ششم و اسناد بالادستی نسبت به افزایش کمی و کیفی طرح‌ها و آغاز عملیات اجرایی اقدام شود.

به گفته‌ وی؛ بخشی از طرح‌های دولتی و خصوصی مرتبط با استان ۱۱ طرح در سامانه نیپای استان «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» که به منظور حصول اطمینان از صحت اهداف، برنامه‌های ستاد راهبردی و مدیریت مربوطه با هدف به روز کردن و پایش طرح‌ها راه اندازی و بارگذاری شده و بخشی از پروژه‌های ملی در سطح وزارتی جمع بندی و تدوین می‌شود.

کد خبر: ۱۸٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha