۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
تبدیل ۱۳ مدرسه کانکسی به مدارس جدید توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تبدیل ۱۳ مدرسه کانکسی به مدارس جدید توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان

همدان - چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان گفت: این ستاد طی سال جاری ۱۳ مدرسه کانکسی در استان همدان را به مدارس جدید تبدیل خواهد کرد.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به عقد تفاهم نامه ای سه ساله با استانداری همدان، گفت: طبق پیگیری انجام شده موضوع ساماندهی مدارس کانکسی و سنگی در این تفاهم نامه در دستور کار است به صورتی که نوسازی مدارس موارد مورد نظر را گزارش خواهد داد تا به صورت کامل و ۱۰۰ درصد ساخت این مدارس توسط ستاد انجام شود.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان در توضیح اینکه چه تعداد مدرسه کانکسی در استان همدان وجود دارد، گفت: تاکنون ۱۳ مدرسه به ستاد اعلام شده و تعهد شده تا به طورکامل انجام شود.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان در زمینه ساماندهی مدارس در استان همدان ورود خوبی داشته است

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان در زمینه ساماندهی مدارس در استان همدان ورود خوبی داشته است، گفت: تاکنون ۷۹ مدرسه با ۴۰۴ کلاس درس ۵۵ میلیارتومان هزینه شده و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی با بیان اینکه محدودیتی در هزینه منابع نداریم و به محض اعلام نوسازی مدارس کار را شروع خواهیم کرد، گفت: تمامی مدارس کانکسی و غیرقابل استفاده استان همدان برچیده و مدارس جدید جایگزین آنها شود.

کد خبر: ۱۸۴٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha