۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
مصوبه مجلس در راستای احقاق حق معلمان مهرآفرین بود
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

مصوبه مجلس در راستای احقاق حق معلمان مهرآفرین بود

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: با مصوبه امروز مجلس معلمان مهرآفرین بدون آزمون مشمول قانون رتبه بندی معلمان خواهند شد. مصوبه مجلس در راستای احقاق حق این گروه از معلمان بود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد مولوی با اشاره به مصوبه امروز (یکشنبه ۸ آبان) مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با مصوبه امروز صحن علنی، مجلس ضمن موافقت با ردیف ۸ لایحه اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، معلمان طرح مهرآفرین را نیز مشمول قانون رتبه بندی معلمان قلمداد کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس اضافه کرد: در واقع با مصوبه امروز صحن علنی مجلس، تعداد ۸۵ هزار معلم به تعداد معلمان رتبه بندی شده اضافه خواهد شد که این معلمان باید ۱۰ الی ۱۵ سال قبل با تبدیل وضعیت نیروی رسمی آموزش و پرورش می‌شدند.

وی تصریح کرد: با حمایتی که امروز مجلس از این معلمان خدوم داشت، دیگر این معلمان بدون آزمون مشمول رتبه بندی خواهند شد.

مولوی یادآور شد: معلمان طرح مهرآفرین دارای کد پرسنلی بوده، دوره‌های آموزشی را دیده و سابقه قابل قبولی نیز در آموزش و پرورش دارند، بنابراین رسمی شدن این نیروها و مشمولیت در قانون رتبه بندی معلمان، حق این نیروهای خدوم و زحمتکش است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: هیچ توجیهی نداشت که نیروی پیمانی که سابقه طولانی در آموزش و پرورش داشته و باید سال‌ها قبل تبدیل وضعیت می‌شد، امروز مشول رتبه بندی معلمان نشود.

کد خبر: ۱۸۴٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      در پناه خداوند تبارک وتعالی باشید انشالله
    • ط IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
      0 0
      تشکر میکنم ازهمه نمایندگان محترم مجلس که حق ضایع شده معلمان مهرافرین را برگرداندند .وهمچنین از دولت جناب دکتر رییسی ووزیر محترم آپ که معلمان مهرافرین را یاری نمودند