۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
رستوران های معروف در جزیره کیش کدامند

رستوران های معروف در جزیره کیش کدامند

شهر هایی که پذیرای گردشگران زیادی هستند باید از جاذبه های گردشگری و طبیعی زیادی برخوردار باشند.

به گزارش بازار، شهر هایی که پذیرای گردشگران زیادی هستند باید از جاذبه های گردشگری و طبیعی زیادی برخوردار باشند. تا بتوانند مسافران زیادی را جذب خود کنند. این نکته هم حائز اهمیت است که وجد رستوران های با کیفیت با غذا های مختلف هم خارج از لطف نیست. یکی از مناطق پر تردد که سالانه میلیون ها مسافر را پذیرای خود می کند، جزیره کیش است. یکی از اصلی ترین دغدغه های مسافران در سفر پیدا کردن رستوران با کیفیت با غذا های خوش طم و لذیذ است. در ادامه این مقاله به بررسی و معرفی بهترین و معروف ترین رستوران های کیش می پردازیم پس تا آخر با سپنجا همراه باشید.

معروف ترین رستوران های کیش

یکی از زیباترین جزایر ایران جزیره کیش است که در استان هرمزگان قرار دارد. جزیره کیش دارای جاذبه های گردشگری، مکان های تفریحی و مراکز خرید بسیاری است و در عین حال رستوران های معروف و محبوبی نیز دارد. ما بهترین رستوران های کیش را به شما نشان خواهیم داد تا در سفر بعدی خود به کیش نگران پیدا کردن یک رستوران خوب برای صرف غذا نباشید و با برنامه ریزی کامل به این جزیره فوق العاده سفر کنید.

  • رستوران میرمهنا

رستوران میرمهنا یکی از قدیمی ترین رستوران های کیش است که دارای غذا های متنوع و لذیذی است.

در واقع میرمهنا یکی از بهترین رستوران های غذاهای دریایی کیش است و طرفداران زیادی دارد. این رستوران که در میرهنا قرار دارد، فضایی بسیار جادار و مدرن دارد. غذاهای رستوران میرهنا کیش با کیفیت و طعم عالی سرو می شود.

منوی غذایی این رستوران بسیار مختلف است و غذاهای دریایی و کبابی بسیار متنوعی دارد که در میان آنها قلیه از ویژگی های برجسته این منو است. گوش دادن به موسیقی زنده هنگام صرف غذا از ویژگی های این رستوران است که محبوبیت آن را دو چندان کرده است. رستوران میرهنا در نزدیکی ساحل کیش قرار دارد، منظره ساحل از پنجره این رستوران بسیار زیبا و دیدنی است تجربه صرف یک وعده غذایی لذت بخش را به ارمغان می آورد.

نزدیکی این رستوران به سواحل آبی خلیج فارس به این معنی است که مهمانان می توانند پس از صرف غذا در این ساحل قدم بزنند و از طبیعت بکر و طبیعی آن لذت ببرند.

این رستوران دارای پارکینگ اختصاصی نیز می باشد که صرف غذا را برای افراد در این رستوران آسان می کند. اگر قصد دارید در تعطیلات بهار یا تابستان به این جزیره سفر کنید توصیه می کنیم که به یکی از بهترین رستوران های کیش یعنی میر مهنا سر بزنید، برای راحتی بهتر است از قبل میز رزرو کنید. بد نیست بدانید که غذای این رستوران نسبتاً گران است، اما ارزش آن را دارد که حداقل یک بار امتحان کنید.

  • آدرس رستوران میرمهنا: نوار ساحلی، خیابان پروین اعتصامی، جنب هتل تاپ رز
  • شماره تلفن رستوران میرمهنا: ۰۷۶ - ۴۴۴۲۲۸۵۵

  • رستوران کوه نور

یکی از مهم ترین و بهترین رستوران های کیش که دارای فضای داخلی سنگ و صخره رستوران کوه نور است.

جریان آب و حکاکی نقاشی های باستانی ایران بر روی سنگ های این رستوران اثری بسیار زیبا و تاریخی است و بر منحصر به فرد بودن آن می افزاید. این رستوران بین صخره ها بسیار زیباست مخصوصا در شب تجربه غذاهای لذیذ را به شما می دهد.

شباهت ظاهری این رستوران به کوه و نور فوق العاده ای که درون آن باز تاب می شود سبب شده نامی مشابه به امکاناتی که دارد به آن داده شود. مساحت این رستوران ۶۰۰ متر است و دارای منوی وسیعی از جمله غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی است که می تواند با هر سلیقه ای مطابقت داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم سالاد بار و سوپ این رستوران را سفارش دهید تا از چشیدن غذاهای فرانسوی بی نظیر غافل نشوید. اجرای زنده موسیقی یکی از ویژگی های رستوران کوه نور کیش است که بدون شک در ایجاد یک روز خاطره انگیز برای شما موثر خواهد بود. جالب است بدانید در طبقه بالای این رستوران یک کافی شاپ وجود دارد که می توانید از فضای آن نیز لذت ببرید.

سرویس دهی رستوران کوه نور بسیار عالی است و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد به مشتریان خود خدمات رسانی می کند.بد نیست بدانید این رستوران جزو رستوران های گران قیمت است.

  • آدرس رستوران کوه نور: میدان امیر کبیر، بلوار دانش، جنب هتل صدف کیش
  • شماره تلفن رستوران کوه نور: ۰۷۶-۴۴۴۲۴۸۰۸۰

 

رستوران های معروف در جزیره کیش کدامند

  • رستوران توتی فروتی

اگر می خواهید یک غذای شیرین را در سواحل آبی خلیج فارس میل کنید، رستوران توتی فروتی بهترین انتخاب برای شماست. اسکله تفریحی تقریبا در نزدیکی این رستوران قرار دارد. همچنین  توتی فروتی یکی از شلوغ ترین رستوران های جزیره کیش است.

توتی فروتی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۳ با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیون تومان آغاز کرد. مساحت این رستوران حدود ۱۴۰۰ متر مربع است و تقریباً ۵۰۰ نفر را در خود جای می دهد. منوی غذایی این رستوران بسیار متنوع است و انواع غذاها اعم از ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

سقف رستوران توتی فروتی تماما چوبی است و فضای داخلی نیز از چوب ساخته شده است. تجربه صرف غذا در سقف چوپی و تماشای دریای بیکران خلیج فارس بسیار لذت بخش خواهد بود و برای همیشه در ذهن شما باقی می ماند.

اجرای موسیقی زنده و منوی کافی شاپ از ویژگی های جالب این رستوران است که لحظاتی فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

غذای توتی فروتی قیمت مناسبی دارد و میگوی کبابی محبوب ترین غذای آن است.ما به شدت توصیه می کنیم در سفر بعدی خود به کیش در این رستوران غذا بخورید، اما قبل از رفتن حتما میز رزرو کنید. توتی فروتی از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳ آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد.

  • آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی
  • شماره تلفن رستوران توتی فروتی: ۰۷۶ – ۴۴۴۵۰۴۵۲ و ۰۹۳۴۷۶۹۸۴۵۴

  • رستوران فودلند

رستوران فودلند یا سرزمین غذای کیش یکی دیگر از بهترین رستوران های خوش نام کیش است در قلب ساحل مرجان قرار گرفته و از سال ۱۳۸۹ شروع به کار کرد.

 رستوران بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و توانایی گنجایش ۴۰۰ نفر را در خود دارد. ۳ سالن اصلی تشکیله دهنده این رستوران ۲۰۰۰ متری است که هر سالن طراحی خاص و منحصر به  فرد خود را دارد و می توانید پاسخگوی سلیقه های مختلف مسافران عزیز باشد.

ی رستوران فودلند کیش نسبت به سایر رستوران‌ها یک تفاوت خاص دارد آن هم، تنوع غذایی بسیار بالای آن است که بالای ۱۰۰ نوع غذا و دسر مختلف را پخت و آماده ارائه به مشتریان می کند. غذاهای این رستوران از جمله ایرانی، بین‌المللی، دریایی، سنتی و فست فود بسیار خوشمزه ولذیذ بوده.

یکی از مواردی که توجه همه را به خود جلب می کند مواد اولیه مورد استفاده شده در غذا های این رستوران است که تک به تک آن  تازه و طبق استاندارد های جهانی است.

این رستوران به طور کاملا مدرن ساخته شده است که علاوه بر رستوران دارای ۲ کافی شاپ هم می باشد که در یکی از این کافی شاپ ها انواع نوشیدنی های سرد و گرم و بستنی سرو می شود و در دیگری که یک کافی شاپ مراکشی بوده، چای و قلیان ارائه می‌شود.

این رستوران که قیمت های نسبتا مناسبی دارد از ساعت ۱۱ صبح الی ۲ بامداد پذیرای مشتریان عزیز است. پیشنهاد ما به شما این است که ماهی شیر و فست فودهای فودلند را از دست ندهید.

  • آدرس رستوران فودلند: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان
  • شماره تلفن رستوران فودلند : ۰۷۶-۴۴۴۵۴۰۷۱

 

رستوران های معروف در جزیره کیش کدامند

  • رستوران رویال استار

رویال استار را بدون شک می توان رمانتیک ترین رستوران کیش دانست که فضای داخلی بسیار شیک و منحصر به فردی دارد. رویال استار منوی بسیار متنوعی دارد و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند.

این رستوران که در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد، جزو بهترین رستوران های کیش است. همچنین فضای رستوران رویال استار بسیار مفرح و شیک است و برای مهمانی های خانوادگی بسیار مناسب است.

این رستوران دارای فضاهای داخلی و خارجی است که مهمانان می توانند  بسته به سلیقه خود یکی از آنها را برای نوش جان کردن غذا انتخاب کنند. از دیگر ویژگی های رستوران رویال استار می توان به پارکینگ، وای فای رایگان و برخورد مودبانه کارکنان آن اشاره کرد که بر محبوبیت آن بیش از پیش افزوده است.

یکی از معروف ترین غذاهای این رستوران غذاهای دریایی آن است که پیشنهاد می کنیم حتما آن را امتحان کنید. به خاطر داشته باشید که قیمت های این رستوران بسیار گران است، اما قطعا آن را دوست خواهید داشت. همچنین ساعت کاری رویال استار از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب می باشد.

  • آدرس رستوران رویال استار: بلوار صدف، فاز یک، ساختمان بساک، طبقه سوم
  • شماره تلفن رستوران رویال استار: ۰۷۶-۴۴۴۵۴۰۷۱

  • رستوران شاندیز صفدری

شاندیز صفدری یکی از معروف ترین رستوران های کیش نامیده می شود که به دلیل داشتن غذاهای لذیذ و مرغوب از محبوبیت خاصی برخوردار است. مساحت این رستوران بسیار بزرگ است و می تواند به طور همزمان به ۵۰۰ نفر سرویس دهد.

سقف رستوران شاندیز صفدری بسیار مرتفع بوده و اجرای موسیقی زنده یکی از ویژگی های مهمی است که غذا خوردن را برای مشتریان لذت بخش تر می کند. شاندیز صفدری تنوع غذایی زیادی دارد و انواع غذاها از جمله غذاهای دریایی و کبابی طبخ می شود. اگر به فکر برگزاری جشن تولد یا مهمانی های به خصوصی در جزیره زیبای کیش هستید، رستوران شاندیز صفدری بهترین انتخاب برای شماست.

بد نیست بدانید که قیمت غذای این رستوران نسبتاً گران است و در کنار آن نکته مثبت وای فای و حمل و نقل رایگان است. رستوران شاندیز صفدری از ساعت ۱۲ الی ۱۵ و از ساعت ۲۰ الی ۱۲:۳۰ آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

  • آدرس رستوران شاندیز صفدری: جاده جهان، بعد از پارک مرجان، روبروی برج‌های دوقلو
  • شماره تلفن رستوران شاندیز صفدری: ۰۹۰۲۰۰۹۸۰۷۶

  • رستوران فودکورت دامون

یکی از بهترین فودکورت های جزیره کیش که زبان زد اکثر مردم است رستوران فود کورت دیمون نامیده می شود و غذا هایی آماده می کند که واقعا لذیذ و خوش طعم است. این رستوران که در طبقه دوم مرکز خرید دیمون قرار دارد، دارای ۱۲ غرفه است.

این رستوران غذاهای متنوعی دارد که می توان به مواردی همچون ایرانی، ترکی، هندی، چینی، مکزیکی و ایتالیایی را به مشتریان ارائه می دهد.

این رستوران به دلیل ویژگی و مزایایی که دارد جزو بهترین رستوران های کیش به حساب می آید. یکی از ویژگی های بسیار عالی این رستوران آماده کردن غذا در حد اقل زمان و قیمت مناسب آن است.

محیط این رستوران نیز بسیار شیک است و به شما این امکان را می دهد تا از یک تجربه غذاخوری دلپذیر و در عین حال تماشای منظره زیبای دریا لذت ببرید.

ماهی، پاستا آلفردو و غذاهای هندی از معروف ترین غذاهای فودکورت دیمون هستند که نباید از دست داد و البته بهترین صبحانه کیش را نیز می توانید در این رستوران تجربه کنید.

توجه داشته باشید که دیمون فود کورت بیشتر اوقات شلوغ است، به خصوص در شب، بنابراین توصیه می کنیم قبل از رفتن برای رزرو تماس بگیرید.

  • آدرس رستوران فودکورت دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون
  • شماره تلفن رستوران فودکورت دامون:  ۰۷۶-۴۴۴۵۹۷۳۵

  • رستوران پایاب

یکی سنتی ترین رستوران های کیش که غذا های خوش طعم و لذیذی را به مشتریان خود ارائه  می دهدرستوران پایاپ نام دارد که در مکان تاریخی پایاپ واقع شده است.

این رستوران به دلیل سنتی بودن محیط بسیار جالب و دیدنی دارد که پخش زنده موسقی هم به زیبایی آن افزوده است این فرایند سبب شده اکثر مسافران این رستوران زیبا و سنتی را برای میل کردن غذا انتخاب کنند.چون این رستوران در یک مکان تاریخی هم واقع شده مسافران می توانند علاوه بر نوش جان کردن غذا از مناطق تاریخی آن مکان هم بازدید کنند.

  • رستوران هشتگ

فست فود های رستوران هشتک مثال زدنی است و همه برای میل فست فود با جرئت رستوران هشتگ را معرفی می کنند. لازم به ذکر است که این رستوران علاوه بر فست فود منوی ایرانی هم دارد اما فست فود هایی که در این مکان سرو می شود واقعا خوش مزه و کم نظیر است.

رستوران های معروف در جزیره کیش کدامند

این رستوران که فضای جذاب و صمیمی دارد می تواند مشتریانی در حدود ۸۰ نفر را در خود جای دهد. یکی از ویژگی هایی که این رستوران را نسبت به سایر رستوران ها متمایز می کند سافتاده از پلاک انواع ماشین و تابلو های راهنمایی و رانندگی در دیواره های این رستوران است.

همبرگر، پیتزا پپرونی، پیتزا مدیترانه‌ای و سیب زمینی سرخ کرده جوز بهترین فست فود های این رستوران به حساب می آید. پس اگر دلتان برای یک غذای فست فودی خوشمزه لک زده است، هشتگ برای شما بهترین انتخاب است، شما می توانید هتل مورد نظر خود را هم از کیش سپنجا به صورت آنلاین انتخاب کنید.

نتیجه گیری

در این مقاله به بررسی معروف ترین رستوران های کیش پرداختیم. این جزیره که جزو مسافر پذیر ترین محل های ایران به حساب می آید ، حدود ۱ میلیون نفر سالانه به این جزیره سفر می کنند. اگر تا کنون به این جزیره سفر نکرده اید پس حتما یک بار از مکان های دیدنی و رستوران های متنوع و کیفیت عالی کیش دیدن کنید.

کد خبر: ۱۸۴٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha