۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
نگرانی کسب و کارهای خرد در آمریکا از اوضاع بد اقتصادی

نگرانی کسب و کارهای خرد در آمریکا از اوضاع بد اقتصادی

براساس بررسی سالانه وب سایت خدمات منازل در آمریکا، تقریبا نیمی از کسب و کارهای خرد اعلام کردند انتظار دارند شرایط اقتصادی طی سه ماه آینده بدتر شود.

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی سی ان بی سی آمریکا در گزارشی اعلام کرد؛ نگرانی‌ها از رکود اقتصادی دربین خرده فروشان آمریکایی رو به افزایش است. براساس یازدهمین بررسی سالانه وب سایت خدمات منازل، تقریبا نیمی از کسب و کارهای خرد اعلام کردند، انتظار دارند شرایط اقتصادی طی سه ماه آینده بدتر شود. وقتی درباره نگرانی‌های آن‌ها از وقوع رکود احتمالی سوال پرسیده شد ۳۷ درصد گفته اند کسب و کارها کند شده است و ۳۴ درصد نیز می‌گویند توان حمایت از خودشان را ندارند. درحالی که انتخابات میان دوره‌ای آمریکا نزدیک است آن‌ها می‌گویند که احساس می‌کنند فراموش شده اند.

تریستان رایت، مدیر اجرایی و مؤسس شرکت «پسر گم شده» - تولیدکننده آب سیب گفت: من مجبور شده ام رژیم غذایی ام را تغییر دهم و آب سیب را در داخل آشپزخانه ام درست می‌کنم.

گزارشگر سی ان بی سی گفت: او شغلش را به عنوان یک بانکدار رها کرده، خانه اش را به رهن گذاشته و مغازه آب سیب پسر گم شده را در ویرجینا چند ماه قبل از همه گیری کرونا باز کرده است.

تریستان رایت افزود: این شرایط برای من غرق شدن تا دندان است، خانه و امنیت مالی ام را به خطر انداختم.

دان بایر نماینده دموکرات ویرجینیا گفت: این یک حقیقت است که نرخ تورم بالا فقط مشکل آمریکا نیست.

گزارشگر سی ان بی سی ادامه داد: درست است و بسیاری از کسب و کارهای کوچک از سیاستمداران می‌خواهند آن‌ها را درک کنند و از آن‌ها می‌خواهند تا در سخنرانی‌های انتخاباتی شان، توجه بیشتری به اولویت‌های آن‌ها نشان دهند. نتیجه تازه‌ترین بررسی نشان می‌دهد ۸۶ درصد کارفرماها درنظر دارند در انتخابات شرکت کنند و تنها ۱۲ درصد می‌گویند نامزدهای انتخابات، نیازهای آن‌ها را به شرکت‌های بزرگ ارجح می‌دانند.

جو وال، مدیر اجرایی در بانک گلدمن ساکس گفت: آنچه کسب و کارهای کوچک می‌خواهند یک دستورکار پیشرو است که به آن‌ها یک سیاست واقعی زیرساختی در واشنگتن بدهد که در این شرایط پاسخی برای آن‌ها داشته باشد.

گزارشگر سی ان بی سی در پایان، گفت: این به معنای به روز کردن وام‌های کسب و کارهای خرد، دسترسی به قراردادهای فدرال، کمک با اعتبارات مالی، سرمایه گذاری در نیروی کار و بهبود مراقبت از کودکان است.

کد خبر: ۱۸۴٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha