۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین به رشت اصلاح می‌شود
مدیرکل راهداری قزوین:

پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین به رشت اصلاح می‌شود

قزوین - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین از انجام عملیات رفع یک نقطه حادثه‌خیز معروف به پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین-رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین، جواد حق لطفی از انجام عملیات رفع یک نقطه حادثه خیز معروف به پیچ مرگ در جاده قدیم قزوین-رشت خبر داد و گفت: اصلاح این پیچ تند و خطرناک در نقطه مورد نظر تا حد قابل توجهی از حوادث و تلفات جاده‌ای جلوگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عملیات اصلاح این پیچ خطرناک به طول ۶۰۰ متر از اواخر سال ۹۸ آغاز شده است، اضافه کرد: تاکنون ۲۴۳ هزار متر مکعب عملیات خاک ریزی در این پیچ انجام شده و ۷۲۹ هزار متر مکعب تا پایان طرح باقی مانده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۵ میلیارد ریال در قالب پروژه‌های امانی برای اصلاح پیچ مرگ هزینه شده است، گفت: حذف این پیچ و آزادسازی و شانه سازی حریم راه ضریب ایمنی این نقطه را تا حد بسیار بالایی افزایش خواهد داد.

حق لطفی با اشاره به وجود پیچ قوس‌های حادثه خیز در جاده قدیم قزوین- رشت افزود: با توجه به ضرورت اصلاح این نقاط برای کاهش ترافیک و تصادفات در آینده برای بهسازی و اصلاح آنها نیز اقدام خواهد شد.

کد خبر: ۱۸٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha