۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
تنش آبی در ۱۸ روستای بخش سجاس شهرستان خدابنده
نماینده مردم خدابنده در مجلس اعلام کرد؛

تنش آبی در ۱۸ روستای بخش سجاس شهرستان خدابنده

زنجان- حسینی، نماینده مردم خدابنده در مجلس به تنش آبی در ۱۸ روستای بخش سجاس شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: باید از سد گلابر برای رفع مشکل این روستاها استفاده شود. 

سید البرز حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به تنش آبی در ۱۸ روستای بخش سجاس شهرستان خدابنده،گفت: نیاز است از سد گلابر برای رفع مشکل این روستاها استفاده شود.

وی ابراز داشت: نسبت به وعده پیگیری و رفع مشکلات سایر بخش‌های مختلف در شهرستان خدابنده تلاش لازم را خواهم کرد چرا که مشکلات در این زمینه به حدی است که ساکنان این روستاها در طول هفته تنها نیم ساعت آب دارند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان باید نسبت به تامین آب شرب روستاهای فاقد آب مدیریت لازم را داشته باشد،گفت: برای تحقق این مهم باید تلاش جهادی صورت گیرد.

حسینی با اشاره به اینکه شهرستان خدابنده در بخش کشاورزی در سطح استان اول است،ابراز داشت: بیشترین تولید گندم مربوط به شهریتان خدابنده است.

وی با بیان اینکه شهرستان خدابنده ظرفیت های بسیار خوبی در بخش کشاورزی دارد،گفت: باید از این فرصت برای توسعه شهرستان خدابنده استفاده شود و می طلبد جهاد کشاورزی استان زنجان نسبت به استفاده درست از ظرفیت بخش کشاورزی در این شهرستان برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

کد خبر: ۱۸۳٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha