۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
تشکیل کارگروه مشترک کشاورزی اقتصاد گلستان را متحول می کند
مدیرعامل شرکت پیش‌گامان کشت پایدار:

تشکیل کارگروه مشترک کشاورزی اقتصاد گلستان را متحول می کند

گرگان - هاشمی، مدیرعامل شرکت پیش‌گامان کشت پایدار تشکیل کارگروه مشترک کشاورزی در استان را ضروری برشمرد و گفت: این اقدام فرصتی برای ایجاد تحول اقتصاد گلستان خواهد بود.

هامان هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تشکیل کارگروه مشترک کشاورزی در استان فرصتی برای ایجاد تحول اقتصاد گلستان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت پیش‌گامان کشت پایدار با بیان اینکه کشاورزی مهمترین صنعت استان به شمار می‌رود، افزود: بنابراین باتوجه‌به اهمیت کشاورزی در گلستان برگزاری نمایشگاه با همین موضوع یکی از مهم‌ترین رویدادها بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این فعال اقتصادی ادامه داد: اگر ما این ظرفیت را باور داشته باشیم و این عزم در بدنه مدیریتی استان وجود داشته باشد؛ بنابراین تشکیل کارگروه مشترک کشاورزی را خیلی جدی پیگیری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: نیاز است تا در این کارگروه مدیران ارشد استان در حوزه اقتصادی و دستگاه‌های مرتبط به همراه افراد شاخص تولیدکننده و کارآفرین عضو باشند.

هاشمی برگزاری نمایشگاه کشاورزی را فرصتی برای توسعه اقتصاد استان دانست و گفت: در چنین رویدادهایی ضمن شناسایی کمبودها و رفع آن می‌توان به بازارهای داخلی و بین‌المللی ورود کرد.

به گفته او، هرکسی بخواهد با نگاه کارشناسی و بدون غرض فضای تولید و اقتصاد استان را رصد کند درمی‌یابد که برخی از عزیزان با عدم حضور در رویدادی نظیر نمایشگاه کشاورزی کم‌کاری کردند.

مدیرعامل شرکت پیش‌گامان کشت پایدار ضمن انتقاد از عدم حضور معاونت اقتصادی استانداری گلستان در نمایشگاه کشاورزی استان، گفت: هیچ موضوعی مهم‌تر از این برای حضور مسئول در این بخش نداشتیم همچنین بانک‌های استان به‌عنوان دستگاهی که باید از تولید حمایت کنند، در دو نمایشگاه کشاورزی مهرماه حضور نداشتند.

وی با بیان این مطلب که امیدواریم در نمایشگاه‌های دیگر با چنین مسائلی مواجه نشویم، افزود: با بررسی تمامی این مباحث در کارگروه مشترک کشاورزی می‌توان به توسعه استان و یافتن فرصت‌های جدید اقتصادی دست‌یافت.

کد خبر: ۱۸۳٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha