۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
شاخص سبز یک میلیونی در بهار بورس ایرانی
بازار گزارش می دهد

شاخص سبز یک میلیونی در بهار بورس ایرانی

شاخص کل در ابتدای معاملات امروز با رشد ۲۳۲۱۴ واحدی توانست از مقاومت سنگین یک میلیون واحدی خود گذشته و این ابرکانال جدید را فتح کند.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل در ابتدای معاملات امروز با رشد ۲۳۲۱۴ واحد ی توانست از مقاومت سنگین یک میلیون واحدی خود گذشته و این ابرکانال جدید را فتح کند، شاخص کل تا به این لحظه رشد ۲.۳۷ درصدی، شاخص هم وزن رشد ۱.۵۹ درصدی، شاخص آزاد شناور رشد ۲.۷۱ درصدی و شاخص بازار اول رشد ۲.۷۶ درصدی، شاخص بازار دوم نیز رشد ۲.۰۱ درصدی را انجام داده است.

تا به این لحظه نمادهای فولاد، فملی، فارس، کگل، وبملت، کچاد، رمپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشته و نمادهای وبملت، فولاد، وتجارت، وخارزم، خگستر و شپنا نیز پربیننده های بورسی هستند.

در بخش سایر شاخص ها نیز شاخص کل فرابورس رشد ۱.۵۹ درصدی، شاخص صنعت رشد ۱.۹۶ درصدی و شاخص ۳۰ شرکت بزرگ رشد ۳.۶۱ درصدی و شاخص ۵۰ شرکت فعالتر نیز رشد رشد ۲.۴۲ درصدی را انجام داده است. تاکنون ۲۷۷ نماد بورسی مثبت و تنها ۱۹ نماد منفی بوده و در فرابورس نیز ۲۳۳ نماد مثبت ، ۳۸ منفی هستند.

بورس ایرانی امروز بهاری ترین ر وز خود را به ثبت رساند و حالا باید در انتظار تحلیل ها و نظرات کارشناسی درباره آینده این بازار بود.

کد خبر: ۱۸٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha