۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
رفع تصرف از ۱۲۲ هکتار اراضی دولتی در استان همدان
مدیرکل راه و شهرسازی همدان عنوان کرد:

رفع تصرف از ۱۲۲ هکتار اراضی دولتی در استان همدان

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: از ابتدای تشکیل یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان تاکنون ۱۲۲ هکتار از اراضی دولتی رفع تصرف و به بیت المال و دولت اعاده شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی همدان، داریوش حسینی عنوان کرد: نیروهای مستقر در یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی همدان با اقتدار و با تمامی امکانات در اختیار از ابتدای تأسیس تاکنون ۱۲۲ هکتار اراضی دولتی به ارزش ۲۱۸ میلیارد تومان را بدون هیچ گونه ضرر و زیان جانی و مالی و با مدیریت صحیح و اصولی به اموال دولت اعاده کرده اند.

وی در ادامه عنوان کرد: مأموران یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی در سراسر استان همدان به صورت ۲۴ ساعته و در دو شیفت با اولویت‌بندی و مشخص شدن مناطق حساس از نظر تخریب و تصرف به گشت‌زنی مشغول هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان تاکید کرد: شهروندان در زمان خرید زمین و ملک در خصوص اسناد قانونی از قبیل سند از سازمان‌های مربوطه استعلام اخذ کنند زیرا بسیاری از افراد قولنامه ملکی را خریداری و بعد مشخص شده که ملک خریداری شده از اراضی ملی و دولتی است که خریدار با رفع تصرف اراضی ملی متضرر خواهد شد.

حسینی اطلاع رسانی مردمی را عامل مؤثر در کاهش تصرف اراضی ملی عنوان و اضافه کرد: شهروندان هرگونه اخبار و اطلاعات درباره تصرف، تعرض، تجاوز و دخالت افراد سودجو در اراضی دولتی را به شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ اطلاع دهند.

کد خبر: ۱۸٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha