۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
توزیع ۱۷ هزار بسته‌ کالای اساسی در ایلام آغاز شد
دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ایلام:

توزیع ۱۷ هزار بسته‌ کالای اساسی در ایلام آغاز شد

ایلام - دبیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ایلام گفت: توزیع ۱۷ هزار بسته خوراکی از سوی این ستاد به اقشار آسیب از کرونا در استان آغاز شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام، مهدی سیاروک با اشاره به توزیع بسته‌های ستاد اجرایی فرمان امام در ایلام اظهار کرد: این تعداد بسته خوراکی امروز وارد استان شد و در قالب رزمایش احسان و همدلی بین صنوف آسیب دیده از کرونا و اقشار نیازمند توزیع می شود.

وی افزود: هر بسته خوراکی شامل یک کیسه برنج، روغن، مرغ، ماکارونی، نخود و لوبیا به ارزش ریالی ۳۲۰ هزار تومان است که به ۱۷ هزار خانوار استان ایلام اهدا خواهد شد.

سیاروک یادآور شد: این اقلام خوراکی به خانواده هایی اهدا می شود که توسط موسسه های خیریه،‌ پایگاه های مقاومت بسیج، هیات امنای مساجد و افراد خیر شناسایی و معرفی شده اند.

دبیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ایلام اضافه کرد: باتوجه به اینکه ستاد فرمان اجرایی امام در مرکز مبالغ قابل توجهی را در اختیار دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی قرار داده است بنابراین اقلام خوراکی اهدایی به مددجویان این دو دستگاه داده نمی شود.

وی گفت: این اقلام با همکاری گروه های جهادی، پایگاه های مقاومت محلات، هیات امنای مساجد، موسسه های خیریه و خیرین به خانوارهای جامعه هدف تقسیم خواهد شد.

سیاروک با بیان این اقلام به تمام نقاط استان داده می شود،‌ اظهار داشت: فهرست خانواده های نیازمند تمامی شهرستان های استان به قرارگاه ستاد اجرایی فرمان اجرایی امام در استان ارسال و این لیست مورد بازنگری و پایش قرار گرفته است.

دبیر قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ایلام توضیح داد: باتوجه به اینکه اقلام اهدایی باید به همه خانواده ها داده شود لذا با پایش این فهرست اسامی خانواده هایی که قبلا از طرف سایر پویش ها هدایا و اقلام دریافت کرده اند، حذف خواهند شد.

کد خبر: ۱۸٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha