۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
خرید دام زنده در مازندران| شهرک صنایع غذایی احداث می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

خرید دام زنده در مازندران| شهرک صنایع غذایی احداث می شود

ساری- عنایتی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با توجه به تاکید وزیر جهاد کشاورزی، دام های زنده مازاد نیاز دامداران خریداری می شود.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به سفر هفته گذشته وزیر جهاد کشاورزی گفت: در این سفر تاکید شد دام های زنده مازاد و تامین شیر و گوشت خریداری و اعتبار آن از طریق بانک کشاورزی تامین شود.

وی همچنین ایجاد کارخانه تراکتورسازی را برای ارتقای ضریب مکانیزاسیون الزامی دانست و از سرمایه گذاران خواست تا در این زمینه ورود و سرمایه گذاری داشته باشند و ادامه داد: در استان کارخانه کمباین فعالیت دارد.

وی با اشاره به کلنگ زنی شهرک صنایع غذایی در استان گفت: این شهرک برای توسعه ظرفیت صنایع تبدیلی در حوزه غذایی و کشاورزی در استان راه اندازی می شود.

عنایتی اعتبار و میزان سرمایه گذاری شهرک صنایع غذایی را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه با حمایت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان آغاز شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اظهار این که معافیت ۵۰ درصدی صادرات مرکبات از جمله مصوبات سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان بود، گفت: وزیر کشاورزی تمامی اختیارات را برای رفع تنگناهای این بخش را به استان تفویض کرد.

وی به طرح جامع زهکشی مزارع اشاره کرد و گفت: این پروژه با مشارکت قرارگاه خاتم اجرایی می شود.

کد خبر: ۱۸۳٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha