۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
افزایش ۴۶ درصدی اجاره بهای مسکن در ایالت فلوریدا در آمریکا

افزایش ۴۶ درصدی اجاره بهای مسکن در ایالت فلوریدا در آمریکا

شبکه تلویزیونی سی جی تی ان گزارش داد: اجاره بهای مسکن در ایالت فلوریدای آمریکا بیش از ۴۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش بازار، شبکه تلویزیونی سی جی تی ان در گزارشی اعلام کرد، یکی از اثرات تورم بالا افزایش اجاره بهای مسکن است. در ایالت فلوریدای آمریکا اجاره بهای مسکن به شدت افزایش یافته است به طوریکه بسیاری از خانواده از عهده پرداخت اجاره بهای مسکن خود بر نمی‌آیند و پیدا کردن یک خانه مناسب از نظر اجاره بها به شدت دشوار شده است.

بر اساس این گزارش، خانواده‌هایی که خانه‌ای نداشته باشند مجبورند که در اماکنی که برای افراد بی سرپناه در نظر گرفته شده است زندگی خود را بگذرانند. یک خانواده شش نفره در فلوریدا خانه ندارند و در یک مکان مختص افراد بی سرپناه زندگی می‌کنند. این یک واقعیت برای بسیاری از خانواده‌ها در جنوب فلوریدا است. بسیاری از آن‌ها دیگر نمی‌توانند اجاره بهای خانه خود را پرداخت کنند.

در ماه مارس پرداخت اجاره بهاء برای این خانواده آمریکایی دشوار و غیرممکن شد. آن‌ها هم اکنون در یک محل که برای افراد بی خانمان در میامی در نظر گرفته شده است، زندگی می‌کنند. اجاره بهاء در سراسر آمریکا به شدت افزایش یافته است و میامی مرکز ایالت فلوریدا بیشترین میزان افزایش اجاره بهاء را در آمریکا شاهد بوده است. در برخی از ماه‌های سال جاری اجاره بهاء در مقایسه با سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۶ درصد افزایش یافت.

«ران بوک» مسئوول خانواده‌های بی سرپناه در میامی دراین باره گفت، مشکل ما در منطقه" میامی دید" و در شهر میامی و به طور کلی در ایالت فلوریدا این ست که افراد توانایی پرداخت اجاره بهای منزل مسکونی خود را ندارند. این وضعیت بازار اجاره بهاء در آمریکا است. اگر شما نگاهی به ارقام این بخش داشته باشید همه چیز را می‌توانید متوجه شوید. این وضعیت را به طور شفاف در سراسر کشور نشان می‌دهد. علاوه بر اینکه افراد توانایی پرداخت اجاره بهای خود را ندارند از طرف دیگر مشکل کمبود مسکن هم وجود دارد.

«کارلوس گیلرمو اسمیپ»، نماینده فلوریدا در مجلس نمایندگان آمریکا نیز گفت، ما از آقای دی سانتیس فرماندار فلوریدا می‌خواهیم که در رابطه با وضعیت اسکان و مسکن در ایالت فلوریدا وضعیت اضطراری اعلام کند.

شبکه تلویزیونی سی جی تی ان افزود، توانایی پرداخت اجاره بهای مسکن یا خرید آن به موضوعی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات میان دوره‌ای در ایالت فلوریدا بدل شده است.

فعالان بخش مسکن و همچنین مردم فلوریدا خواهان وضع سقف قیمت بر اجاره بهای مسکن هستند. اما هیچ تمایلی از طرف هیچکدام از احزاب دموکرات و جمهوری خواه برای کنترل اجاره بهای مسکن در این ایالت مشاهده نمی‌شود. بسیاری از خانواده‌های بدون مسکن و سرپناه در فهرست دریافت مسکن دولت قرار دارند. اما آینده مبهم است.

کد خبر: ۱۸۳٬۲۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha