۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی شهری طرح نهضت ملی بنیاد مسکن وارد مرحله ساخت شد
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن:

بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی شهری طرح نهضت ملی بنیاد مسکن وارد مرحله ساخت شد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با اعلام معرفی اراضی احداث ۲۶۱ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد گفت: بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی شهری طرح نهضت ملی تحت مسئولیت بنیاد وارد مرحله ساخت و ساز شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سهرابی مدیرکل مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت را توضیح داد.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای تحت مسئولیت بنیاد وارد مرحله ساخت و عملیاتی شده است. همچنین اراضی ساخت بیش از ۲۶۱ هزار واحد نیز به بنیاد مسکن معرفی شده است که برخی دارای کاربری مسکونی است و برخی نیز در مرحله الحاق به محدوده را دارد.

سهرابی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های وارد مرحله ساخت را متفاوت عنوان کرد و از بهره‌برداری ۳ هزار واحد مسکونی شهری تا پایان سال خبر داد.

وی افزود: هر کدام از پروژه‌های آغاز شده طبق قرارداد منعقد شده طی زمانبندی توافقی تکمیل می‌شود که ابتدا و انتهای آن مشخص شده است. در عین حال چنانچه بنا به هر دلیلی در زمانبندی تحویل واحدها تاخیر ایجاد شود، دلایل تاخیر معین می‌شود و چنانچه با برنامه‌های جبرانی مشکل حل نشد برنامه اصلاحی مشکلات احتمالی را حل خواهد کرد.

کد خبر: ۱۸۲٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha