۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
۵۸ هزار تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان گلستان توزیع شد
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

۵۸ هزار تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان گلستان توزیع شد

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از توزیع ۵۸ هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل‌زدگان استان خبر داد و تأکید کرد: تا پایان بازسازی در کنار سیل‌زدگان می‌مانیم.

سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در جهت بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده گلستان تاکنون ۵۸ هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل‌زدگان استان توزیع شده است.

وی با یادآوری اینکه بر اثر سیل فروردین ماه سال گذشته ۲۲ هزار و ۳۵۲ واحد مسکونی در گلستان خسارت دید، افزود: هفت هزار و ۷۰۷ واحد آن نیازمند نوسازی و ۱۴ هزار و ۶۴۵ واحد آن تعمیری بودند.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان تعداد واحدهای آسیب دیده شهری را هفت هزار و ۶۷۱ واحد اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد واحد آسیب دیده شهری، هزار و ۳۲۵ واحد احداثی و شش هزار و ۳۴۶ واحد تعمیری بودند.

وی توضیح داد: بر اثر سیل سال گذشته همچنین ۱۴ هزار و ۶۸۱ واحد مسکونی روستایی آسیب دید شش هزار و ۳۸۲ واحد احداثی و هشت هزار و ۲۹۹ واحد تعمیری بودند.

حسینی اضافه کرد: تاکنون ۲۹ هزار و ۲۷۶ نفر از آسیب دیدگان سیل سال گذشته برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده‌اند و۲۸ هزار و ۹۷۰ نفر با بانک‌های عامل عقد قرارداد داشته‌اند.

وی از پرداخت ۲۲ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل‌زده استان خبر داد و گفت: تاکنون دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی پنج هزار و ۹۵۲ واحد مسکونی معادل ۷۷ درصد واحدهای خسارت دیده به پایان رسیده است.

کد خبر: ۱۸٬۲۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha