۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
اتمام ارزش‌گذاری بلوک مدیریتی استقلال و پرسپولیس تا ۳ هفته آینده
در گفت‌وگو با مدیران‌عامل سرخ‌آبی‌ها مطرح شد

اتمام ارزش‌گذاری بلوک مدیریتی استقلال و پرسپولیس تا ۳ هفته آینده

مدیران‌عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به سوالاتی از قیبل زمان ارزش‌گذاری و واگذاری بلوک مدیریتی سرخ‌آبی‌ها و کاهشی بودن قیمت سهام باشگاه‌ها پاسخ دادند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، علی فتح‌الله‌زاده، مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با حضور در غرفه شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ ضمن تاکید بر تاریخی بودن اقدام برای واگذاری ۵۱ درصد از سهام سرخ‌آبی‌ها به بخش غیردولتی، گفت: سازمان خصوصی‌سازی سهام دو باشگاه‌ها را برای واگذاری به سه قسمت ۱۷ و نیم درصدی تقسیم کرده است و واگذاری بیش از ۵۰ درصدی سهام سرخ‌آبی‌ها به بخش غیردولتی آغاز مسیر شکوفایی هر دو باشگاه است.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نیز با حضور در غرفه شرکت اطلاع‌رسانی و آموزش بورس با اشاره به انجام مقدمات واگذاری بلوک مدیریتی سرخ‌آبی‌ها گفت: برنامه‌ریزی‌های سازمان خصوصی‌سازی حاکی از آن است که ظرف حداکثر دو تا سه هفته آینده، ارزش‌گذاری بلوک مدیریتی دو باشگاه انجام می‌شود.

وی افزود: خریدارانی که اهلیت آنان تایید شود می‌توانند در خرید بلوکی سهام دو باشگاه شرکت کنند.

علی دولت‌شاهی، مشاور اقتصادی باشگاه استقلال نیز در پاسخ به ادامه‌دار بودن کاهش قیمت سهام باشگاه‌ها از زمان ورود به بازار سرمایه، اظهار کرد: مقوله سهام‌داری با شرکت‌داری متفاوت است و هر دو باشگاه دخالتی در قیمت سهام‌شان ندارند. قیمت سهام باید در بازار مشخص شود.

کد خبر: ۱۸۲٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha