۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
فرودگاه ساری برای پرواز هواپیماهای پهن پیکر دارای محدودیت است
مدیرکل فرودگاه های مازندران:

فرودگاه ساری برای پرواز هواپیماهای پهن پیکر دارای محدودیت است

ساری - مدیرکل فرودگاه های مازندران محدودیت اراضی را مانع توسعه پروازها در فرودگاه بین المللی ساری بیان کرد و گفت: با توسعه عرصه های فرودگاهی، برای پرواز هواپیماهای پهن پیکر آماده می شویم.

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه برای توسعه پروازها با محدودیت عرصه فرودگاهی در ساری روبرو هستیم، از رایزنی با رئیس بنیاد مستضعفان برای رفع این مشکل خبر داد و گفت: برای بهره گیری از بخشی از املاک این بنیاد برای الحاق به محدوده فرودگاه ساری رایزی صورت گرفته است.

وی به اهمیت فرودگاه بین المللی ساری برای توسعه صنعت گردشگری و حمل و نقل هوایی اشاره و اضافه کرد: برای رفع موانع پروازی در فرودگاه ساری نیازمند توسعه ضلع شمالی برای ارتقای ایمنی پروازها و کسب استانداردهای بین المللی و ملی هستیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه رئیس سازمان بنیاد مستضعفان برای اجرای طرح های توسعه در فرودگاه ساری که دارای نفع عمومی است، استقبال کرده است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران با اشاره به انجام ۳۶ سورتی پرواز در هفته در فرودگاه ساری اظهار داشت: در حال حاضر در ۱۰ مسیر داخلی و خارجی در این فرودگاه پرواز انجام می شود و هشت شرکت هواپیمایی در آن خدمات دهی می کنند.

وطنخواه یادآور شد: با توسعه عرصه فرودگاه، فرودگاه ساری برای پرواز هواپیماهای پهن پیکر و باری قابلیت خواهد داشت.

کد خبر: ۱۸٬۲۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha