۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
سهام معادن کوچک و متوسط در بورس عرضه شوند
رئیس جمهور در آیین بهره برداری طرح های صنعت مس:

سهام معادن کوچک و متوسط در بورس عرضه شوند

حجت الاسلام روحانی، رییس جمهور گفت: بورس باید زمینه‌ای آماده کند تا دولت بتواند معادن کوچک و متوسطی را که خصوصیات آن‌ها مشخص است، در بورس قرار دهد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، حجت الاسلام روحانی در مراسم افتتاح طرح توسعه ذوب مس خاتون آباد در استان کرمان که امروز به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد تصریح کرد: بورس باید زمینه‌ای آماده کند تا دولت بتواند زمین‌های بزرگی که دارد و نیز معادن کوچک و متوسطی که خصوصیات آن‌ها مشخص است، در بورس قرار دهد.

وی افزود: بورس قبول کند که این‌ها وارد بورس شوند و مردم معادن و یا سهامی از معادن را بخرند و این باعث می‌شود که هم بورس گشایش پیدا می‌کند و هم معادن کوچک و متوسط شروع به کار می‌کنند.

رییس جمهور اضافه کرد: در قدیم بحث‌هایی بود که اگر کسی در شرکت‌های معدنی پهنه‌ای دارد و یا جایی را در اختیار می‌گیرد، آنجا به اسم او می‌ماند که هیچ استفاده و بهره برداری از آن صورت نمی‌گیرد، همه این مسائل برداشته خواهد شد.

روحانی همچنین با اشاره به ارتقای محصولات ذوب مس خاتون آباد از ۸۰ هزار تن به ۱۲۰ هزار تن با استفاده از فناوری جدید ابراز امیدواری کرد توسعه این طرح به رشد اقتصادی استان کرمان و کشور کمک کند.

کد خبر: ۱۸٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha