۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
ضرورت تولید ادوات کشاورزی در داخل | بومی سازی مانع خروج ارز از کشور است
یک فعال اقتصادی:

ضرورت تولید ادوات کشاورزی در داخل | بومی سازی مانع خروج ارز از کشور است

گرگان - غیاثوند، مدیر خدمات پس از فروش شرکت فناور تهویه آراد با بیان اینکه بومی سازی ادوات مانع خروج ارز از کشور می‌شود، افزود: تولید این دستگاه ها در داخل شرکت سبب شده تا حدود ۶۵ درصد صرفه‌جویی شود.

حسن غیاثوند در گفتگو با بازار با بیان اینکه شرکت در تولید سیستم های گرمایشی و شعله افکن فعالیت دارد، اظهار کرد: این سیستم ها در مرغداری ها و دامداری ها قابل استفاده است.

مدیر خدمات پس از فروش شرکت فناور تهویه آراد با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ نفر به شکل مستقیم در این شرکت کار می کنند، ادامه داد: ادوات تولیدی شرکت از روی دستگاه های آلمانی ساخته شده است.

وی با بیان اینکه مهندسی معکوس و بومی سازی این دستگاه ها مانع خروج ارز از کشور می‌شود، افزود: دستگاه های تولیدی شرکت سبب شده تا حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد صرفه‌جویی ارزی داشته باشیم.

غیاثوند با تأکید بر اینکه طراحی بردهای دستگاه‌ها، کار مهندسان بومی خود شرکت است، خاطر نشان کرد: ۹۹ درصد قطعات مورد نیاز دستگاه ها در داخل کشور تولید می شود.

این فعال اقتصادی توجه به کیفیت محصولات را از مهمترین راهکارهای دوام در بازار صنایع کشاورزی عنوان کرد و گفت: در بازار تولید، رقابت زیاد است و هر چقدر به کیفیت اهمیت داده شود یقیناً مشتری اعتماد بیشتری می کند.

وی با بیان اینکه شرکت برای طرح توسعه اقداماتی را انجام داده که امیدواریم در اسرع وقت به نتیجه برسد، تصریح کرد: این شرکت کیفیت خود را حفظ کرده و به همین دلیل است که از دورترین استان های کشور مشتری دارد.

غیاثوند در پایان با بیان اینکه شرکت در اکثر استان های کشور نمایندگی دارد، اضافه کرد: برخی دستگاه های تولیدی شرکت دوگانه سوز هستند که همین ویژگی از عوامل اعتماد مشتری به محصولات شرکت است.

کد خبر: ۱۸۱٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha