۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
 تصویب طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده پیرامون حرمین مطهر
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تشریح کرد

تصویب طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده پیرامون حرمین مطهر

ایری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای راه و شهرسازی و نیرو جهت پاسخ به سوالات نمایندگان پیرامون مسائل و مشکلات حوزه ‌های انتخابیه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عبدالجلال ایری در تشریح نشست امروز (سه شنبه ۲۶ مهر ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به همراه معاونان خود خبر داد و گفت: در ابتدای جلسه وزیر نیرو و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور به سوالات نمایندگان که عمدتاً پیرامون مسائل آب شرب، تکمیل پروژه‌های آب رسانی و شبکه فاضلاب شهری و تصفیه خانه‌های شهری در حوزه های انتخابیه بود، پاسخ دادند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: وزیر نیرو در این جلسه گزارشی از وضعیت مخازن سدهای کشور و برنامه ریزی های صورت گرفته جهت تامین آب شرب شهرهای دارای تنش آبی ارائه کرد. طبق گفته وزیر نیرو تامین آب مورد نیاز برای حدود ۳۷ میلیون نفر از جمعیت کشور از سدها و آبهای جاری بوده و مابقی از طریق چاه‌ها و آبهای زیر زمینی تامین می‌شود و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته از میزان بارش باران در پاییز سال جاری لازم است مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته نسبت به مدیریت مصرف به ویژه در شهرها و کلانشهرهای دارای تنش آبی اقدام کنیم.

وی اظهار کرد: در ادامه جلسه وزیر راه و شهرسازی ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت اجرای قانون جهش تولید مسکن نیز به سوالات نمایندگان مجلس که عموما در خصوص وضعیت تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی به ویژه طرح نهضت ملی مسکن و راه‌های مواصلاتی پر خطر بود، پاسخ داد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بررسی طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافتهای فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز دستور کار دیگر کمیسیون بود که پس از بررسی به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر: ۱۸۱٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha