۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
شکسته شدن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل گروه سایپا
مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا خبر داد

شکسته شدن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل گروه سایپا

اشجعی، مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا از شکسته شدن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل گروه سایپا خبر داد.

به گزارش بازار، رضا اشجعی ضمن اعلام این خبر گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در ارسال و تحویل خودروهای تخصیص یافته دارای پلاک انتظامی به مشتریان بر اساس برنامه ریزی مناسب، موفق به شکستن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل پس از دو سال به تعداد ۴۴ هزار دستگاه طی شهریور ماه سال ۱۴۰۱ شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تولید در ماه‌های گذشته و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، ارسال به موقع و همچنین افزایش ظرفیت خروج و تحویل خودروها به مشتریان در دستور کار قرار گرفته است.

اشجعی با بیان اینکه علاوه بر ارسال خودروها به نمایندگی‌های سراسر کشور، طرح افزایش ظرفیت تحویل خودرو به صورت حضوری نیز در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس مراکز تحویل حضوری مشتریان در تمامی سایت‌های تولیدی (سایپا، سایپا سیتروئن، زامیاد و پارس خودرو) در طول ایام هفته آماده پذیرش و ارایه خدمات به مشتریان حضوری هستند.

وی ااضافه کرد: مشتریان گروه خودروسازی سایپا می‌توانند در صورت تمایل با هماهنگی نمایندگی محل ثبت نام خود، ضمن اطلاع از محل خودرو و همچنین تخصیص و تحویل پلاک از سوی پلیس راهور ناجا با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر نسبت به مراجعه و تحویل حضوری خودروها اقدام کنند.

مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: در طرح یاد شده، هزینه حمل خودرو متناسب با محل شهر ثبت نام مشتری و مطابق ضوابط شرکت سایپا، پس از تحویل خودرو محاسبه و به حساب ثبت نام کننده خودرو مسترد می‌شود.

گفتنی است: در شهریور گذشته علاوه بر ثبت رکورد خروج خودرو، بیشترین تعداد خودرو تحویل حضوری از ابتدای شروع این طرح به میزان ۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه نیز به مشتریان از طریق مراکز تحویل حضوری در گروه انجام شده است.

کد خبر: ۱۸۱٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha