۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
۹ واحد تولیدی تعطیل شده در رزن به چرخه تولید برگشت
فرماندار رزن:

۹ واحد تولیدی تعطیل شده در رزن به چرخه تولید برگشت

همدان - فرماندار شهرستان رزن گفت: ۹ واحد تولیدی تعطیل شده در شهرستان رزن به چرخه تولید برگشت.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری رزن، سید رضا سلامتی با بیان اینکه رزن در ایجاد اشتغال و ثبت آمار آن در سامانه رصد مقام نخست استان همدان را در سال گذشته کسب کرده است، اظهار کرد: سال گذشته تعهد اشتغال شهرستان رزن ۷۷۱ نفر بوده که برای یک هزار و ۷۴۸ نفر شغل ایجاد و در سامانه رصد به ثبت رسید.

فرماندار شهرستان رزن از احیای ۹ واحد تولیدی تعطیل شده در شهرستان رزن خبر داد و یادآور شد: برخی از این واحدها که بنا به دلایلی تعطیل شده بود احیا و برخی از آنها نیز جایگزین واحد راکد شدند.

وی حفظ اشتغال و گسترش و توسعه بنگاه های در حال فعالیت را مورد تاکید قرار داد و گفت: درصدی از واحدهای تولیدی با ظرفیت اسمی خود کار نمی کنند و باید راهکارهای لازم برای توسعه فعالیت این واحدها فراهم شود.

سلامتی افزود: سال گذشته بیش از ۸۶ میلیارد تومان در بخش های مختلف شهرستان رزن سرمایه گذاری شده که این میزان سرمایه گذاری برای یک هزار و ۳۰۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

فرماندار شهرستان رزن گفت: رزن در بخش کشاورزی، صنایع دستی، باغات و شهرک صنعتی از ظرفیت های خوبی برخوردار است و باید تمام توان خود را برای استفاده بهینه از این ظرفیت ها به منظور رشد و بهبود وضعیت شهرستان به کار گیریم.

کد خبر: ۱۸٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha