۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
توسعه روابط اقتصادی ایران و قطر

توسعه روابط اقتصادی ایران و قطر

معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به زمینه های متنوع همکاری بین ایران و قطر گفت :​با توسعه روابط پولی و بانکی تهران و دوحه حجم تجارت میان دو کشور رشد چشمگیری خواهد یافت.

به گزارش بازار، محسن رضایی، در دیدار با وزیر صنعت و تجارت قطر با بیان اینکه همکاریهای اقتصادی دو کشور طی سالهای گذشته همواره رو به افزایش بوده است افزود : حجم مبادلات اقتصادی و تجاری ایران و قطر باید با سرعت بیشتری افزایش یابد و برای تحقق این هدف توجه به همه ظرفیتها ضروری است.

معاون اقتصادی رئیس جمهور بازار کشورهای منطقه را وسیع و دارای ظرفیتهای متعدد برشمرد و خاطرنشان کرد :ایران می تواند در زمینه ترانزیت کالا به راه های مختلف از جمله ایجاد بنادر مشترک نقش موثری ایفا کند.

وزیر صنعت و تجارت قطر هم در این دیدار با اشاره به همکاریهای مشترک تهران - دوحه در زمینه های مختلف صنعتی و تجاری گفت :برگزای نمایشگاه های مشترک به توسعه مناسبات تجاری بین دو کشور منجر خواهد شد.

شیخ محمد بن حمد آل ثانی افزود :فرصتهای فراوانی برای افزایش تجارت و مبادلات میان ایران و قطر وجود دارد که باید با استفاده از این فرصتها به تحقق روابط حداکثری فیمابین کمک کرد.

کد خبر: ۱۸۱٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha