۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
جفت ارز دلار/پوند بر سر دو راهی| همه منتظر سخنرانی وزیر دارایی انگلیس هستند
تحلیل بازار فارکس؛

جفت ارز دلار/پوند بر سر دو راهی| همه منتظر سخنرانی وزیر دارایی انگلیس هستند

جفت ارز پوند/دلار در حال ریزش بیشتر از نزدیک به ۱.۱۳۰۰ بوده که دلیل آن، صبر گاوها برای سخنرانی مهم جرمی هانت، وزیر دارایی انگلیس است.

به گزارش بازار، جفت ارز پوند/دلار در حال ریزش بیشتر از نزدیک به ۱.۱۳۰۰ بوده که دلیل آن، صبر گاوها برای سخنرانی مهم جرمی هانت، وزیر دارایی بریتانیا است که انتظار می رود طی آن، سیاست های اقتصادی کلان وی و لندن برای ماه های پیش رو اعلام شود.

از سوی دیگر، اوضاع امور داخلی برتانیا نیز چندان مساعد نبوده و بسیاری از نمایندگان پارلمان و شخصیت های سیاسی مهم این کشور مانند بیلی، در حال تشکیل کمپین برای برکناری لیز تراس، نخست وزیر این کشور هستند؛ موضوعی که منجر به عملکرد محافظه کارانه بیشتر سرمایه گذاران روی پوند بریتانیا می شود.

از منظر تکنیکال، جفت GBP/USD هفته گذشته حمایت مناسبی در نزدیکی سطح اصلاح فیبوناچی ۵۰ درصدی از پایین ترین سطح تاریخ خود پیدا کرد. با این حال، عدم موفقیت در یافتن تقاضای بالاتر از علامت قیمت ۱.۱۳۰۰، منجر به احتیاط بیشتر تریدرهای بازار فارکس شده است. تنها در صورتی که مقامت شکل گرفته روی SMA ۲۰۰ در نمودار ۴ ساعته از میان برداشته شود، راه برای صعودی معنادار هموار خواهد شد.

جفت ارز دلار/پوند بر سر دو راهی| همه منتظر سخنرانی وزیر دارایی انگلیس هستند

جفت GBP/USD همچنین ممکن است حرکتی مثبت به سمت منطقه مقاومت ۱.۱۳۸۰ راآغاز نماید. این حرکت می تواند منجر به افزایش بیشتر نرخ به ۱.۱۴۰۰ شود که بالاتر از آن، قیمت های نقطه ای می توانند بیشتر به سمت اوج ماهانه حرکت کرده و آنها را امتحان نمایند. اما بالاتر از این سطح، علامت روانی ۱.۱۵۰۰ قرار دارد که دستیابی به آن برای تریدرها بسیار مهم است.

در طرف مقابل، منطقه ۱.۱۲۱۵-۱.۱۲۱۰ یا فیبو ۲۳.۶٪. در صورت کاهش نرخ در دسترس خرس ها قرار گرفته و نهایتا به حمایت روانی ۱.۱۲۰۰ و نوسان پایین روز جمعه در حدود ۱.۱۱۰۰ در تیررس آنها قرار گیرد.

کد خبر: ۱۸۱٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha