۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
برگزاری همزمان سه رویداد نمایشگاهی کشاورزی در گلستان
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان خبرداد؛

برگزاری همزمان سه رویداد نمایشگاهی کشاورزی در گلستان

گرگان- یزدی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان از برگزاری همزمان سه رویداد در استان خبرداد و گفت: این برنامه ها ۲۶ تا ۲۹ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گلستان برگزار می شود.

مهرداد یزدی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: بیستمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور، شیلات، آبزیان و صنایع وابسته، نهمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده های دامی و پنجمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، ادوات باغبانی ماشین ها و صنایع وابسته با برند GOLPOLEX برپا می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گلستان با بیان این مطلب که این رویداد در فضایی به مساحت حدود سه هزار مترمربع برگزار می شود، افزود: در این دوره از نمایشگاه ۶۵ مشارکت کننده از ۱۰ استان کشور در این رویداد شرکت می کنند.

وی ادامه داد: استان های تهران، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، البرز، قزوین، شیراز، یزد و گلستان با زیرگروه کالایی تخصصی از جمله تولیدکننده نهاده های کشاورزی، شیلات و ماهیان خاویاری و زنجیره تولید گوشت مرغ و صنایع غذایی در این نمایشگاه حضور دارند.

یزدی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه ۳۰ شرکت از صنایع دام و طیور، پنج شرکت در حوزه شیلات و آبزیان، ۱۵ شرکت در بخش نهاده های باغبانی و ۱۵ شرکت در حوزه گلخانه و ادوات باغبانی شرکت می کنند.

به گفته او، برپایی کارگاه آموزشی برای بازدید کنندگان و علاقمندان در حوزه های صنعت دام، طیور و آبزیان، نهادهای دام، طیور و کشاورزی از دیگر برنامه های این رویداد به شمار می رود.

گفتنی است این سه رویداد کشاورزی ۲۶ تا ۲۹ مهرماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گلستان پذیرای علاقمندان است.

کد خبر: ۱۸۱٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha