۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
ساخت ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در اردبیل عملیاتی شد/ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به بافت فرسوده نداریم
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

ساخت ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در اردبیل عملیاتی شد/ محدودیتی در پرداخت تسهیلات به بافت فرسوده نداریم

اردبیل - مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در قالب طرح مسکن مهر، 41 هزار واحد مسکن در استان اردبیل اجرایی و عملیاتی شد.

محبوب حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در این زمینه بیش از یک هزار و ۳۰۰ واحد برای بهره‌مندی از تسهیلات بانکی معرفی شده‌اند تا با تامین اعتبار مورد نیاز این تسهیلات پرداخت شود که پرونده یک هزار نفر از این متقاضیان آماده پرداخت تسهیلات است.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن در قالب طرح اقدام ملی در استان با ظرفیت‌های شناسایی شده آغاز شده است، خاطرنشان کرد: با تامین زمین مورد نیاز در شهرهای مختلف احداث مسکن اقدام ملی با مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مورد نیاز برای این واحدها پیشقدم شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل به سهمیه ۴ هزار واحدی استان در قالب مسکن اقدام ملی اشاره کرد و گفت: در اکثر شهرهای استان و در تامین زمین مورد نیاز مشکلی وجود ندارد و عقد قرارداد برای احداث این واحدها در حال انجام است که برای ۵۰۰ واحد نیز تحویل زمین با همکاری بنیاد مسکن و یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز با محوریت راه و شهرسازی شروع شده است.

حیدری در مورد آخرین وضعیت مسکن مهر و تکمیل واحدهای نیمه تمام باقیمانده بیان کرد: تنها در شهرک میراشرف و همچنین شرکت تعاونی مسکن مهر مشگین‌شهر ۳۱۷ واحد عارضه‌دار باقیمانده است که با تحویل آنها مسکن مهر استان به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: در قالب این طرح ۴۱ هزار واحد مسکن در استان اردبیل و در مناطق مختلف اجرایی و عملیاتی شد تا متقاضیان از مزایای مسکن و سرپناه مناسب استفاده کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در بحث مسکن عرضه و تقاضا و همچنین ارزش منطقه‌ای قیمت‌ها را مشخص می‌کند و رکود کنونی قطعا با احداث مسکن اقدام ملی به پویایی و تحرک جدی‌تر تبدیل خواهد شد.

کد خبر: ۱۸٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی علیزاده IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
      2 0
      آیا عرصه مسکن مهر در استان اردبیل مثل سایر استانها به مالکین واگذار میشود؟ در پردیس هشتگرد پرند حوالی تهران عرصه و عیان هر دو به مالکین واگذار شده است چرا در اردبیل این کار انجام نمیشود؟