۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سود سهام عدالت به حساب کردستانی ها واریز شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان:

۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سود سهام عدالت به حساب کردستانی ها واریز شد

کردستان - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان با اشاره به اینکه سه بار سود سهام عدالت به مردم پرداخت شده است، گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سود سهام عدالت به حساب مشمولان این سهام در استان واریز شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد عظیم ملک امروز چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان که در سالن جلسات این اداره کل تشکیل شد، اظهار داشت: طی مهلت ثبت نام در سهام عدالت از سال ۸۵ تا ۹۳، یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۵۸۳ نفر از مردم استان مشمول این سهام شدند.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی ۴۹ میلیون و ۱۵۲ هزار و ۷۴۱ نفر از مردم معادل ۶۱.۴ درصد جمعیت کشور برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کردند.

با اشاره به اینکه تعداد مشمولان سهام عدالت در کردستان ۱۱.۲ درصد بالاتر از کشور است، گفت: تاکنون سه بار سود این سهام در سال های ‌۸۵، ۸۶ و ۸۷ به سهامداران پرداخت شده است.

ملک با اشاره به اینکه سهام عدالت مربوط به ۴۹ شرکت در کشور است، یادآور شد: مجموع سود پرداخت شده به سهامداران عدالت در استان ۳۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: مدیریت سهام عدالت به دو شیوه مستقیم و غیر مستقیم انجام می شود که در شیوه مدیریت مستقیم سهامداران باید همه مراحل سرمایه‌گذاری در بازار سهام را خود انجام دهند و در روش غیرمستقیم این کار توسط شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان انجام می‌شود.  

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان با اشاره به اینکه حداقل سهام عدالت مردم ۴۰۰ هزار  و حداکثر یک میلیون تومان است، اظهار داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده ارزش  سهام عدالت ۱۶ برابر شده است.  

کد خبر: ۱۸٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha