۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
 اولین ریزش  سال بورس پس از طوفان های رشد
اصلاح ۲۵۹۰ واحدی در پایان معاملات چهارشنبه

اولین ریزش سال بورس پس از طوفان های رشد

شاخص کل در پایان معاملات امروز با ریزش ۲۵۹۰ واحدی با احتساب معاملات صبا به کانال ۹۷۷,۹۷۹.۹۷ بازگشت.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل در پایان معاملات امروز با ریزش ۲۵۹۰ واحدی با احتساب معاملات صبا به کانال ۹۷۷,۹۷۹.۹۷ بازگشت، شاخص کل بورس ریزش ۰.۲۶ درصدی را انجام داده و شاخص کل قیمت هم وزن ریزشی ۰.۷۲ درصدی را تجربه کرده است، شاخص آزاد شناور ریزشی ۰.۰۸ درصدی را داشته و شاخص بازار اول به رشد ۰.۴۳ درصدی رضایت داده است، شاخص بازار دوم نیز ۱.۲۷ درصد ریزش داشته است.

نمادهای شتران، کگل، پارسان، ومعادن بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس از خود بر جای گذاشته و نمادهای فارس، رمپنا، وغدیر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل از خود بر جای گذاشتند، نمادهای وبملت، غگل، وتجارت، شپنا، خگستر، فملی جزو پربیننده های بورسی امروز بودند.

ارزش معاملات بورس ۱۳۳,۰۸۰.۲۸۶ میلیون ریال رسیده و ارزش معاملات در فرابورس نیز عدد ۵۱,۷۹۸.۳۲۱ میلیون ریال بود.نمادهای ذوب، میدکو، بجهرم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس از خود بر جای گذاشته و نمادهای شگویا، دماوند، ومهان، مادیرا بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل فرابورس را بر جای گذاشتند، نمادهای ذوب، سبزوا، دی، مادیرا، غشهداب، کرمان جزو پربیننده های فرابورسی امروز بودند.

در پایان معاملات امروز ۱۵۲ نماد بورسی مثبت بوده و ۱۶۶ نماد به وضعیت قرمز رنگ به معاملات پایان دادند، در فرابورس نیز ۱۴۹ نماد مثبت، ۱۴۱ منفی و ۱۳ نماد بدون تغییر ماندند.

کد خبر: ۱۸٬۰۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha