۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
وصول روزانه ۳۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

وصول روزانه ۳۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان بوشهر

بوشهر- رستمی مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر از وصول روزانه ۳۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان بوشهر خبر داد.

محمدجواد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با تاکید بر لزوم پرداخت به موقع مالیات توسط مودیان اظهار داشت: پرداخت دقیق و به موقع مالیات توسط مودیان در استان بوشهر موجبات بهبود وضعیت اقتصادی شده و امیدوارم شاهد نظم بخشی در این امر مهم باشیم.

وی افزود: اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر به صورت شبانه روزی در راستای انجام وظایف محوله، فعالیت کرده و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر خاطر نشان کرد: برخی از شرکت‌های بزرگ صنعتی و تولیدی در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی در سنوات اخیر از پرداخت مالیات معاف بودند که اکنون با هدفمند شدن این شرکت‌ها، شاهد اخذ مالیات هستیم.

رستمی از رشد ۵۴ درصدی اخذ مالیات در استان بوشهر در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان به دست آمده است.

وی از وصول روزانه ۳۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: این مهم با تلاش کارکنان اداره کل امور مالیاتی و پیگیری مستمر محقق شده است.

مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر بیان کرد: مالیات در صنف‌های مختلف بر اساس درآمد است و از فروش اصناف، مالیاتی اخذ نمی‌شود بلکه محاسبه بر اساس تفاضل درآمد و هزینه در یکسال است و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که قانون دقبقا رعایت شود.

کد خبر: ۱۸۰٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha